Gjest Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Tulla mi fikk 3 mnd vaksinen på onsdag. Den dagen hadde hun feber og sov stort sett hele tiden. Hun er alltid blid og fornøyd og "prater" og står i. Siden torsdag har hun ikke vært noe annet en sur. Smiler sjelden og gråter masse. Er i tillegg VELDIG vrang å legge til kvilene sine og for natten. Er dette normalt??
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 hei.. jenta mi var sånn og ved den vaksinen. Hun gråt aldri, men etter vaksinen gråt hun mer enn hva hun gjorde på de 3 første mnd.Tror det kan vare noen dager.( hun er 11 mnd nå) men har hun feber enda ville jeg snakket med en lege..
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 vår gutt hadde feber på 39-38, og var hysterisk i en uke etter vaksinen. Feber alle dagene også. Han nektet å spise, og la ikke på seg et gram på den uken. Var på helsestasjonen igjen, og de sa det ikke var "normalt" men så på det som en bivirkning av vaksinen selv om den varte ganske lenge. En og en halv uke etter er han helt normal igjen.
BoyMadeInChina Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Dytter litt jeg, for dette lurer jeg også på... Gutten vår fikk også 3-mnd vaksinen på onsdag, og er som din tulle; alltid blid og fornøyd, men etter vaksinen var han i "dårlig humør". Han fikk feber, men har gått over nå... Den største forandringa her i gården (som fortsatt er et "problem") er at han vil holdes heeeele tida, og ikke sovne av seg selv for natta... Før kunne vi legge han ned og holde han i hånda o.l., men nå vil han bare sovne i fanget. Så her sniker vi han over i sin egen seng når han har sovnet... Håper det er en forbigående fase... Håper lille Ella blir i finfin form igjen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå