Ronja&Odin Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 dere som har trille pike på barna deres, kjenner dere dem? hvor gamle må de være??? jeg hadde ALDRI latt ei jeg ikke kjenner fått lov til og trille tur med dattera mi.. (7mnd) og ikke unge jenter heller.... søstera mi på 14 får ikke være alene med henne engang... kansje gå tur, men hun vet at hun ikke får ta henne opp fra vogna... venninna mi har ei på 12 tror jeg det er, og jeg møtte tilfeldigvis på de ute og gikk (trillepika og ei venninne med guttungen) han hylskreik og hun tok han opp... holdt på og miste han... skal si jeg var kjapp ut av bilen for og ta han ass... grøss er det bare jeg som er overbeskyttende her nå, eller er dere enige???
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg kommer nok til å være litt forsiktig med det ja...Jeg og veninnene mine var trillepike for en ettåring i nabolaget. Husker vi hadde det veldig gøy av å sette henne i spagaten osv....uff, ikke helt bra det der..Men vi gjorde jo ikke det for å være slemme, vi bare var veldig opptatt av turning på den tiden og det å klare å gå i spagaten;-) Vi var vel rundt 9-10 år når vi trillet henne rundt (og tok henne ut av vogna....). Men unger som er rundt 14 år blir det jo noe annet, de vet jo bedre. Så en liten trilletur, med unger ihvertfall over 12 år, i nabolaget hadde ikke bekymra meg, tror jeg.....Jeg kommer ihvertfall til å være streng på at de ikke får ta ungen ut av vogna.
Ronja&Odin Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 enig der... jeg triller nok heller selv en og la noen jeg ikke kjenner trille henne... mye rart unger kan finne på ass `\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå