Gjest Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 hvor lang tid tok det fra dere sluttet og amme til dere ikke hadde melk i puppene lenger?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg sluttet aldri tvert, trappet ned og erstattet ett og ett måltid med mme. Siste dagen med morgenpupp var igår, og da hadde han kun fått 1 gang om dagen siste 1,5 måneden. Ingen spreng eller noe nå, så og slutte helt har gått helt fint her hvertfall.
<Nina> Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Eg sluttet ganske tvert..no tre måneder etter klarer eg såvidt å skviise ut en dråpe eller to, og slik har det vert ett par uker. Men det kan nok variere, noken mister den fort mens andre har den lenger.
hellohello:-o Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Slutta helt tvert, ikke hadde jeg spreng, men hadde nok melk i et par uker etterpå..
ubuntu Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Trappet ned med å pumpe litt de første dagene når jeg fikk spreng, og ammet bare på natta en uke eller to før gutten sluttet helt. Hadde spreng i den ene puppen en dag... og i den andre i over en uke. Så vidt melk der enda etter en måned. Nå skal det sies at jeg hadde lite melk hele ammeperioden, og særlig i den puppen jeg nesten ikke hadde spreng i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå