Lille Bell Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Dette er ikke ett forsøk på å henge ut noen raser altså. Dere må kjenne personen som er blitt bitt og ikke bare kjenne noen som kjenner noen. Barndomsvenninnen min ble skamfert i ansiktet i ett barneselskap av en Cain terrier. Tok noen gode jafs i leppa og kinnet hennes,hun har stygge arr 30 år senere.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 En kamerat ble bitt av en St. Bernardshun (svææææær sådan) da vi var små. Hunden til en tredje kamerat, og ikke særlig pålitelig. Og jeg har blitt bitt av en svart sak av ukjent merke (labrador ?) i tillegg til at den drev og hoppet opp på skuldrene til folk. Ei som passet meg da jeg var lita som hadde denne, og jeg var livredd den.
3 nydelige jenter <3 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Min barndomsveninne ble bitt av familien sin Golden Retriver Min kusines Am-staff (vet ik hvordan det skrives) bet 5 stykker før hun avlivde den
cherry coke Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Veninna mi ble bitt av sin egen schæfer. Lillebroren min ble bitt av en puddel.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Sønnen min har blitt bitt av en chihuahua Søsteren min har blitt bitt av en grand danois Jeg har blitt bitt av en mellompuddel Mannen min ble i sin tid bitt av en elghund
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Datteren til et vennepar ble bitt av familiens evigsnille riesen schnauser (eller hvordan det skrives). Ble avlivet etterpå for da stolte de ikke på den lenger. Selv har jeg blitt bitt av både King Charles spaniel og flatcoated retriever, men det er når de er valper og gnager på alt, dessuten under lek, så det gjelds egentlig ikke ;o)
På vei igjen <3 Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Jeg ble skambitt på begge hendene av en rotweiler. (Skrives det sånn?) Koste med den da den angrep. Den fikk bitt kraftig tre ganger før jeg kom meg løs. Fikk store sår og kvestelsesskader på begge hendene, og pekefing på venstre hånd ble flerret opp. Sliter fortsatt med den fingeren.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Jeg ble bitt av en mellompuddel da jeg var liten, men elsker hunder fordet:-)
Lille Bell Skrevet 30. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2008 Har du spurt de andre her inne hvilke skade dem fikk ?
Hikken Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Jeg ble bitt av en dobermann da jeg var 10-11, beit meg først i ansiktet (fikk vridd meg unna, så ble ikke noe arr annet enn på haka) og så tok den tak i magen in. Drittbikkje..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Et vennepar av oss hadde 3 Nuffer og han ble bitt ganske kraftig ii hånda av den ene.... oppdretteren ville da han hunden tilbake for å se om det var et engangstilfelle, men etter 4 uker beit han henne også... og da tok de livet av han. Jeg hadde tatt han med en gang han beit første gangen. For det var såpass at det ble dype hull og måtte rett på legevakt med alt som følger med av stivkrampesprøyte osv....
Gjest Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 Sheltien min ble nesten drept av en schæfer når jeg var 11 år. Han så virkelig ikke ut etterpå, stakkars liten. Jeg gikk imellom og ble bitt. For et par år siden var det en annen schæfer som angrep. Jeg gikk imellom på nytt (refleks vettu), men denne gangen ble jeg "bare" lagt i bakken. Hunden stod over meg, knurret og flekket tenner. Holdt på å drite i buksa. Vet at det finnes mange snille schæfere og, men er en smule redd dem nå jah.
Ronja&Odin Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 collie.... men den var "klikk" den beit alle... inkl meg.. men det vqar fordi eierene ikke klasrte og holde styr eller oppdra bikkja stakkars...
Gjest Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 Jeg er kvesstet etter en blandings hund..Aner ikke hvilken type.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 En gammel kamerat ble skambitt av en amstaff. Den hugg etter meg, men stoppet plutselig som om ingenting hadde skjedd. Trodde jeg skulle dø.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #16 Skrevet 30. august 2008 Ja, mamma ble bitt av sin egen cocker etter at cockeren fikk strupen revet av av den andre hunden vår. *grøss* Avlivet begge to.
§iris§ Skrevet 30. august 2008 #17 Skrevet 30. august 2008 jeg har blitt bette av en hund når jeg var lita.. husker ikke hvilken rase det var.. har arr på tomelen.. jeg får ikke strekt den helt ut.. men det er fordi han bet vår hund.. jeg ble sur å skrek til den og da hugga den til meg.. jeg hadde votta på meg.. jeg torte ikke å ta den av meg før mamma kom hjem fra jobb.. hehe jeg trur jeg var 10-11 år.. husker det så godt..
Gjest Skrevet 30. august 2008 #18 Skrevet 30. august 2008 Jeg ble bitt som fjortenåring da jeg skulle klappe en "snill" dalmantiner. Gjorde som jeg alltid har gjort, satte meg på huk først og strakte frem hånden. Glefs! Jeg trakk hånden så fort til meg at den såvidt streifet fingrene mine. En annen gang ble jeg bitt av en pappillon (en sånn liten gneldresak), same shit. Men den bikkja var kjent for å være sinna. Men ingen sto skade noen av gangene, bare streif/skrubbsår. Derimot ble jeg kraftig bitt av en villkatt i fjor. Venstre hånden min ble helt skamfert. En tann gikk gjennom langfingerneglen og en annen tann inn til beinet på samme finger. Det var de verste bittene, men hele hånden var full av bitt og klor. Ble stivkrampesprøyte på meg, og sykemelding. Jeg kan nevne at jeg _ikke_ble redd for katter etter den episoden. Var litt morsomt i grunn, for mens jeg fortsatt hadde bandasje på hånden måtte jeg ta katten med til dyrelegen. Mens jeg holdt pus, så skulle dyrelegen gi ham sprøyte. Katta hev seg rundt og freste. Jeg sto fortsatt i ro og holdt katten fast, mens dyrelegen hoppet to meter bakover. Fikk vite av svigermor som er dyrepleier der at denne (vikar) dyrelegen var livredd katter og foretrakk hunder... haha, veeeeldig bra yrkesvalg, må jeg si!
Gjest Skrevet 30. august 2008 #19 Skrevet 30. august 2008 Kongepuddel Engelsk Cocker Beagle pomeranian golden retriver Jeg har blitt bitt av hunder mange ganger hehe, har vært dum å skullet klappe ukjente hunder når jeg var yngre (og det gjør man jo bare IKKE).. Eneste arrene jeg har etter dyrebitt er fra katter da, så jeg er mer redd dem egentlig
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. august 2008 #20 Skrevet 30. august 2008 Har blitt bitt av en chow chow men er da ikke skeptisk til rasen av den grunn. Og som mami, jeg er mer redd ustabile katter enn hunder gitt. En kompis av meg fikk hele armen revet opp av en katte, og den hovnet opp så den så ut som en slegge!!! Sprøtt.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 30. august 2008 #21 Skrevet 30. august 2008 Når jeg var 3 år,hoppet mine besteforeldres golden retriver på meg.Kunne endt stygt,hadde ikke de voksene reagert raskt.Og jeg hadde ikke vært i nærheten av hunden engang,den hadde bare klikket.En annen gang når jeg var litt eldre og var på lekeplassen med noen venner,hoppet en border collie på meg,og revnet øret mitt.. Og det er disse mer vanlige godtatte hundene som topper statestikker ang bitt...
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 30. august 2008 #22 Skrevet 30. august 2008 Hvordan er dette beviset??Ser du de andre svarene..Pudler,retrivere,collier,sef "alle" de små,cowcow++ er de hundene som biter,og mange av de kan gjøre stor skade som feks rotweiler el. amstaff.
PilleMille Skrevet 30. august 2008 #23 Skrevet 30. august 2008 Jeg har blitt bitt av To forskjellige golden retrivere (den ene var min egen feil da jeg som barn ville ri på den som en hest...) og en schaefer. Mannen min av en Border Collie, men det var hans egen feil da eieren sa at hun ikke ville anbefale at han kom bort til hunden for å hilse på, da den var veldig territorial og ville bite han om han prøvde å hilse på. Så gikk det som det måtte gå da, på legevakta å få stivkrampesprøyte.
Banshee Skrevet 30. august 2008 #24 Skrevet 30. august 2008 Schafer x2 Rottweiler Malanois Golden Retriever Cocker Spaniel Cavalier King Charles Spaniel
sannamin* Skrevet 30. august 2008 #25 Skrevet 30. august 2008 jeg har hørt 2 ganger om Golden retrivere. Den ene måtte avlives.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå