Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er det greitt at 1 åringen arver sko etter storebror på 4? Tenker på sånt som vintersko og cherroxer som ikke er blitt så veldig mye brukt. Joggesko er jo nedslitt så det får han nytt.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 I prinsippet så går alle unger forskjellig og sliter de ut på forskjellig måte. De skal da ikke arve sko. Men som du sier, skoene er ikke blitt så mye brukt. Da vil nok ikke slitasjen være så stor, og det ikke er noe problem. Har tenkt tanken selv, at nestemann kanskje kan bruke mini sine sko. Men er veldig usikker selv. Jeg er veldig nøye med valg av sko på min 1åring, så tror jeg vil se an slitasjen på skoen hvis jeg skal bruke den til neste mann ja.. =)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg lar de to minste arve sko som ikke er formet av foten eller er ytterst sjeldent brukt, dvs støvler, evt cherrox (har nesten ingen slike), finsko og sandaler. Andre sko kastet etter bruk og alle får nye neste sesong. Så jeg ville ikke latt han arve vinterskoene, men cherroxene går greit. Det blir fort dyrt med 3par nye gore-tex hver høst og 3 par nye joggesko hver vår, men det får så være, bedre det enn å ødelegge ryggen deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå