LindaKristin1980 Skrevet 30. august 2008 #26 Skrevet 30. august 2008 Jeg har faktisk ei tispe som er blanding av shcæfer/rottweiler Snillere bikkje skal man lete lenge etter! Eneste plagsomme med henne er at hun bjeffer og hisser seg fælt opp over andre hunder, som jo flere her skriver, ligger som naturlig for schæfere. Hun er flott å ha når gubben er mye bortreist, tror ikke så mange kommer inn her frivillig . Merker at mange er redd henne pga utseendet. Hun ser ut som en shæfer med hengeører og rottweilerfarger. Men når det skal sies, er jeg skeptisk til FREMMEDE hunder av disse rasene selv. Fremmede hunder i sin helhet, er jeg forsiktige med. Man vet aldri hvordan de er, uansett rase. Noen borti gata her har rottweilere jeg er driiiitredd for, bikkja mi ble uprovosert angrepet av en av de engang.... Og jeg hadde med sønnen min i barnevogn, vogna velta.. Poenget er vel egentlig: det er som regel ikke bikkja det kommer ann på, men eieren!
Ronja&Odin Skrevet 30. august 2008 #27 Skrevet 30. august 2008 jeg ELSKER ELSKER ELSKER shæfere:)) så fort vi har fått kjøt oss hus, skal vi kjøpe shæfer også=)) Rotweiler har svigersøstera mi og den er såååå shønn... lille snuppa her elsker by the way store hunder, mens hu er livredd katter og små hunder hehe og hun er 7 mnd
Ronja&Odin Skrevet 30. august 2008 #28 Skrevet 30. august 2008 det får være ditt problem... hunder er like mye vært som oss mennesker=))
Tøysetipp Skrevet 30. august 2008 #29 Skrevet 30. august 2008 Kan styre min begeistring for rottweilere. Jeg anser dem for å være uforutsigbare. Ofte har det med eierene å gjøre (off course)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå