Turte79 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg testet positivt på tirsdag men har småblødd nå i 3 dager.. Må vente til over helga med svar på blodprøver.. Tar livet helt med ro, men har jo egentlig mistet (nesten) trua...:/ Er det noen som har opplevd det, men at det hat gått bra?
ikø29 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Heisann kjære deg.. Trist at du blør. Det trenger ikke å være at du mister. Jeg opplevde det samme i mars og det var flere som sa de hadde blødd men likevel ikke mistet. Jeg ringte klinikken da det skjedde og de sa at dersom det ble mer og var ferskt blod så måtte jeg forberede meg på at det ikke gikk bra. Jeg håper det avtar og at du fortsatt er gravid. Tvi tvi :-)
Mikkemafian Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hadde en icsi-behandling januar i fjor, og da blødde jeg i noen dager rundt testetid... Det gikk veldig bra!! Litlesnuppisen er snart et år:)
Turte79 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Hei igjen:) Da får vi bare ta tiden til hjelp å vente til over helgen:) Håper på det beste men en blir jo litt realist i dette gamet:)
øynesomtinntallerkner Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg blødde friskt blod tre ganger første trimester og beholdt barnet likevel gitt:)
9685 Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Hei! Jeg hadde blødninger de første 14 ukene av svangerskapet. Var veldig skeptisk og fikk komme flere ganger til ultralyd. Fikk da beskjed om at det desverre er slik at noen faktisk blør gjennom hele svangerskapet uten at noe er galt. Er nå 34 uker på vei og alt står bra til :-) Prøv å ikke bekymre deg før du vet sikkert. Blødninger er vanligere enn man tror :-) Håper alt er okey. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå