Gå til innhold

Noen som har en pent brukt og billig Teutonia y2k å selge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du virkelig på jakt etter denne? Kan bare ikke forstå at du ønsker dene tunge vognen med to hjul som står sammen framme og liksom skal se ut som en trehjuling. Ser faktisk ingen fordel med denne bortsett fra at mange har håndbrems. Riktige plassen er nok å se salgsannonser fra privarpersoner.

Vi har hatt denne vognen, og nettopp byttet den ut med TFK nå som vi gikk over til sportsdelen.

Vogna er helt grei. Men kan ikke sammenlignes med 3-hjulinger som har svingbart framhjul...

Jammen, nå hadde jo bestemt meg for denne :P Hadde ikke hørt noe negativt om den inntil nå ;)

Har sett noen på finn og i bhg til lillegutt, synes de ser grei ut.

Men nå har jeg fått tilbud om å kjøpe en quinny freestyle. Og den er det vel like mange ulemper med. Hva er den perfekte vognen?

Jeg er på jakt etter en brukt, må ha full liggestilling, lun, fottrekk, stor handlekorg og helst vendbar sittedel.

Huff like forvirret igjen nå :o)

Spørs jo litt hva man trenger, men jeg skjønner heller ikke helt poenget med en "trehjuling" (er jo egentlig 4 hjul) som ikke har svingbart forhjul.. Gamle er de også, er flere år siden de sluttet å produsere Y2K.

Vet mange er fornøyd med Quinny, men også mange som ikke er det. Tror ikke den er så veldig lun, og så er det mange som sier at den tipper lett, men jeg vet ikke...

Hva med en Teutonia Spirit S3? Ligger som regel noen ute på finn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...