Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Endelig et sted jeg kan lufte sjela mi uten og bli sett ned på...Jeg trodde nesten jeg var helt alene om dette som gnager meg noe sykt:( Saken er den at jeg har da hatt sex med 2 gutter og vet ikke hvilke som er faren til veslejenta mi i magen... Siste mens var 11 mars hadde da ubeskytta sex men han kom aldri inni meg...med A flere ganger frem 4 April.. Har ikke hatt antydning til mens etter det MEN så var jeg på en liten tur da den 6 April og hadde da sex med B 1 gang og han kom da inni meg:( Den samme uka fikk jeg metallsmak i munn og var sliten og uopplagt men tenkte da ikke på at jeg var gravid,fortsatt ingen mens. så den 21 april tok jeg gravidtest og den var positiv... Jeg har da fått termin den 29 desember og klarer ikke tenke klart lenger... Kan noen prøve å hjelpe meg med dette her....Hva tror dere??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Huff stakkars deg:( Det er vanskelig å si hvem som er faren. Det kan like godt være begge to. Det kommer litt an på hvor lang mens syklus du har. Hvis man tar utgangspunkt i at du har 28 dager, det som er det normale, så vil jeg tro at A er far. Men dersom man tar utgangspunkt i terminen, så vil jeg tro at B er far. Vanskelig å si. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå