Silje & prinsen<3 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Må du ligge i ro etter du har tatt den, eller trengs ikke det ? Kossen er det på insettingsdagen, tar du crinone før du skal inn ? Mener sist tok eg den etter at eg va satt inn egg... Denne gangen begynne eg 2 dager før og skal ta det x 2...
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Hei Silje:-))) Du skal bevege deg i 5 min etter du har satt den inn. Kremen er oljebasert og virker bedre ved bevegelse. Jeg satte to stk på kvelden på uttaksdagen. Etter det en morgen og en kveld. Innsettingsdagen også. Lykke til:-)))
Turte79 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hei du. Jeg fikk beskjed om å bruke to stk etter innsetting på innsettingsdagen, men helst sette dem på morgenen di andre dagene:) Jeg bynte med crinone dagen før innsetting..
okeke Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 begynte på crinone 2 dager før innsetting her, 1 morgen og 1 kveld. ingen endring på dette på innsettingsdagen heller for meg prøver å bevege meg i min 10 min etter hver crinone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå