Eowyn Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Sitter i godstolen min en lørdags morgen med tekoppen. Det er 14 dager til termindatoen min. Og pludselig slår tanken ned i hodet mitt "tenk, en gang til....." For 16 1/2 år siden fikk jeg mitt første barn en jente, i dag mens jeg fremdeles lå i senga startet hun mopeden for å kjøre på jobb. Har en gutt på snart 15 og en på 11 og. Og så nå "en gang til... Jeg har gått veien med de tre store og kjenner en enorm storhet i at jeg en gang til skal få legge et nyfødt liv på brystet, en gang til få amme, være med når hun lærer å krype og å gå. Jeg kjenner veien vi skal gå sammen, selv om alle barn er selvstendige individ som av og til velger sin egen vei. Så skal første barnehagedag komme, første bestevenn, første skoledag. Jeg skal ha våkenetter kjenne på den lammende redselen når hun er syk. Vi skal krangle om lekser, leker og leggetid. Så skal vi på turer og ferier sammen. Gleder meg så utrolig til alt sammen - mye mer nå som jeg vet hva som venter. Kjenner en enorm glede og stolthet over å få være moden mamma. Livet er foran oss Stine, jeg gleder meg til å gå veien sammen med deg.........
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Så nydelig skrevet....får helt tårer i øynene jeg;-) Har også opplevd å få være mamma,- både som ung og som moden mamma. Helt fantastisk å få oppleve det igjen i godt voksen alder! Lykke til på reisen med lille Stine!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Tårer i øynene her også...er egentlig i feil forum for jeg er ikke gravid. Men surfer her inne av og til for å se hvordan dere har det som modne gravide! Skulle fått mannen min til å lese dette for han er ikke like giret som meg og han synes det er godt å være ferdig med småbarns-alderen. Mine argumenter er alt det som du så vakkert skriver om, så enkelt er det jo faktisk! Gleden over å oppleve tantastiske ting om igjen! Lykke til med resten av svangerskapet og fødsel! Takk for motivasjon til å prøve videre.
corleone Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Flott skrevet, takk for at du delte Og masse lykke til med både fødsel, barseltid og livet videre med familien din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå