Gå til innhold

dere som lar vær å merke klærna i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foreldre som ikke gjør dette, er nok foreldre som gir blaffen i om klær forsvinner. Kanskje de har så mye penger at det "bare er å kjøpe nytt". Stakkars barn som får overført slike holdninger. Dessuten har de lite respekt for personalets egentlige arbeidsoppgaver. De er ikke ansatt for å bruke en halvtime på å finne riktige eiere av diverse klær, men for å være der for barna.

Jamen det er bare så utrrrrrolig kjedelig!!!!!

Stryker aldri ellers og så måman sitte og pusle på med de derre små lappene. Hadde en økt i fjor og utsetter heeele tiden å ta en ny økt, selv om jeg jo vet at det trengs....fordi det er drita kjedelig.

Forventer dog ikke at personale skal bruke en halvtime på å finne en sokk og har heller ikke tatt innover meg at det er stakkars mine barn som får mine holdninger. Noen av dere er bare så vannvittig skinnhellige!

Hva med å drite i strykingen og kjøpe deg en svart sprittusj som du har liggende på badet. Hver morgen kan du skrive på de klærne barna tar på seg den dagen med mindre de allerede er merket. I løpet av kort tid er alle klærne merket.

De fleste klær har t.o.m. egne lapper til å skrive på.

Enig med tosøte!

Selv et par bosktaver knyttet til barnets navn, er en god hjelp i bhg, om det ikke er plass til hele navnet på vaskelappen. Har f.eks. Karoling alltid KA i tusj på vaskelappene på alle klær, finner nok personalet ut av det.

Men for all del: strykelapper med fullt navn og tlf. er ikke å forakte :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...