Gå til innhold

Hva slags flasker og tåtesmukker bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God dag flaskemammaer=)

Jeg bare lurte på hva slags flasker og smukker dere bruker? Og også hvor mange flasker dere syns dere trenger?

Vi sverger til tåtesmukkene ultivent til MAM. Det er fordi de ligger så godt i munnen hennes og gjør at hun ikke suger så "trangt" som med andre tutter. Hun har en tendens til å få innover-kinn når hun drikker, og det får hun ikke med disse. Hun drikker på en måte mer uanstrengt med de. Hun er 5 uker i dag og vi bruker tutter med 2 hull.

Av flasker så bruker vi MAM sine, de med de fine fargene. Også har jeg en god del Avent flasker som jeg bruker med ultivent tuttene.

Tilsammen har vi 10 komplette flasker. Det er nok til å ikke stresse med oppvasken, men at de allikevel blir vasket ofte nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har seks Aventflasker og er egentlig veldig fornøyde med dem. Kunne vel hatt litt fler, men glemmer alltid å kjøpe :-P

Prøvde Meda sine, men da fikk hun i seg mer luft enn mat, så kutta ut dem ganske kjapt.

Skrevet

Hei. vi bruker Avent flaskene og Dr Brown flaskene. har nesten akkurat begynt med flaske, så vet ikke helt hvilke vi synes er best.

Skrevet

Bruker Avent flaskene her i huset og er veldig fornøyd med de:)

Skrevet

Avent her og, men har aldri brukt noe annet. Var det som fulgte med når jeg kjøpte pumpen, også Avent- og når han fint tok de så var det ikke noe poeng i å prøve andre typer.

Skrevet

Har 4 flasker fra NUK. Var de første vi kjøpte fordi de suttene der lignet mest på favoritt smokken til snuppa.

Har også 2 flasker fra Avent, 1 fra Bambino og en slik man kan dele opp i flere deler fra MAM.

Har de flakene vi trenger enn så lenge, men skal vi kjøpe flere blir det nok de fra Avent.

Skrevet

Jeg bruker Dr. Browns tåteflasker. Jeg brukte tåteflasker fra Avent de 2 første månedene men byttet til Dr.B. siden min datter gulpet mye og er storfornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...