Gjest Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er det fint? Kjenner ingen som heter det... hvordan er en Vivi? Begjynner og like Celia godt jeg også, klinger det bra til søstrene?
prebs Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Celia er mye bedre enn Vivi, synes jeg - og det passer bra til Stine og Petra. Vivi er ikke klar for renessanse ennå, etter min mening!
Vannmann35 Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Kjenner en utrolig sær og sosialt uintelligent dame som heter Vivi, så liker ikke navnet noe særlig... Celia er vakkert, men synes ikke det passer med Petra og Stine egentlig, helt annen stil og genre.
Castho Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes Vivi er en koselig, livelig ungdom som har masse sjarm og humor (dette har nok med at jeg kjenner en som er sånn). Men ellers synes jeg Vivi er søtt men ikke for søtt og passer godt på en voksen også. Celia derimot liker jeg ikke,uten noe særlig grunn. Tror bare jeg forbinder det med himmelen og det passer ikke som navn.
grace&hope Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Vivi er litt harry, men Celia er nydelig:-)
Tieran Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Kunne skrevet nøyaktig samme innlegg som Vannmann31, så signerer hennes Hva med Synne? Fikk plutselig det inn i hodet;-)
MammaCecilie Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Litt for tantenavn for min del. Liker det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå