Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 fikk påvist en del cyster for 3,5 år siden, har mellom 6-8 på hver eggstokk. har kviser og uregelmessig menstruasjon, men har brukt diane, slik at jeg ikke har merket noe til det. men vi vil jo ha en til, og jeg sluttet på pilla feb i fjor. gikk da kort tid før jeg fikk mye vondt i magen, øm i magen, hoppet over menstruasjon osv. begynte på pilla, og alt ble "normalt" igjen, sluttet og har gått på ketolyse etter siste p pille stopp. noe er forandret, har 5 ukers sykluser, ikke så mye slim ved tiden jeg skal ha eggløsning (hadde myyyye, dont know why) gikk ned med ketolyse også, slik at jeg veier 61-62 kg. er jo 172, så da er jeg jo langt fra overvektig. men jeg blir ikke gravid, og jeg ser ut som en kjøttkake i ansiktet. det er ingen hudprodukter som hjelper, og jeg har i det siste fått anfall av kvalme, uvel, vondt i magen osv. er ikke gravid, så det er ikke derfor. lurer på om jeg skal ta steget og få en utredning ang pcos, har jo pco, men ikke påvist syndromet. kan det hjelpe å sette fokus på det? hvordan går jeg frem, sist ble jeg avvist i døren, pga jeg ikke så ut som en typisk person med pcos. hjelper alle disse kurene, som pergo, metaformin osv? har noen hormonsvinger som er helt på jordet. føler meg deppa, sinna osv uten å forstå hvorfor, jeg er jo ikke slik når jeg bruker p pillene. men nå er jeg helt ute, plutselig høyt oppe, så langt nede.
lindynatt Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Finn deg en gynekolog som er speislisert eller blir anbefalt av andre med pcos. Ikke alle med pcos er overvektige, det er en myte. Jeg hadde en del kviser i fjeset, egentlig mer i 20 årene enn i tenårene og da jeg fikk metformin, forsvant de. Får før mensen stort sett et par stykker, men det kan jeg ikke gjøre noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå