Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i gang med mitt andre IVF forsøk. Tok første sprøyte i magen i går. Syns det er minst like spennnende som første gang : )

Noen andre som er uke 37? Ser bare uke 36 og 38 her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Magstar, jeg er ikke uke 37, har bare lyst å ønske deg masse lykke til :)

Skrevet

Hei Magstar, jeg trodde du var lykkelig gravid nå, så er veldig trist på dine vegne over hvordan det endte...

Jeg er på 5. sprøytedag og har uttak mandag i uke 37 dersom alt går fint. Kjenner meg noe kvalm og øm i ene eggstokken. Vondt i hodet av Synarelaen, ellers går det bra!

Ønsker deg lykke til med nytt forsøk - måtte det ende godt denne gang!

Skrevet

Takk Liesje : )

Jeg var veldig lei meg for aborten, men nå ser jeg fremover og tror jeg skal lykkes igjen.

Synarelaen, hva er det? Samme som Gonal-F?

Lissi, er det første søskenforsøk?

Skrevet

Hei Magstar!

Synarela er nedreguleringsspray. Stopper med den dagen etter siste sprøyte er satt, og rett før EL-sprøyta.

Ellers tror jeg Irbeka, tomtom, og Turbotrollet tilhører uke 37, og det kommer nok flere til utover denne og neste uke..

Jeg har hatt 1 ICSI runde som resulterte i 5 fine befruktede (4-delte) egg etter to døgn på klinikken. To egg ble satt inn i 2006 og resulterte i en ICSI gutt som nå er passert 1 år. Tre fryseegg satt inn i slutten av mai resulterte ikke i noe (men 1 barn på 1 stimulering er flott i min alder).

Tar et første og siste søskenforsøk. Ikke sikkert det blir noe egg å sette inn engang, men for oss er det ikke så farlig da vi jo er en trebarnsfamilie;o))

Fulgte deg sist og var så glad du lyktes, så nå får vi bare håpe at denne gangen sitter spiren din alle de 9 månedene den skal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...