Magstar Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg er i gang med mitt andre IVF forsøk. Tok første sprøyte i magen i går. Syns det er minst like spennnende som første gang : ) Noen andre som er uke 37? Ser bare uke 36 og 38 her inne.
liesje Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 hei Magstar, jeg er ikke uke 37, har bare lyst å ønske deg masse lykke til
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hei Magstar, jeg trodde du var lykkelig gravid nå, så er veldig trist på dine vegne over hvordan det endte... Jeg er på 5. sprøytedag og har uttak mandag i uke 37 dersom alt går fint. Kjenner meg noe kvalm og øm i ene eggstokken. Vondt i hodet av Synarelaen, ellers går det bra! Ønsker deg lykke til med nytt forsøk - måtte det ende godt denne gang!
Magstar Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Takk Liesje : ) Jeg var veldig lei meg for aborten, men nå ser jeg fremover og tror jeg skal lykkes igjen. Synarelaen, hva er det? Samme som Gonal-F? Lissi, er det første søskenforsøk?
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Hei Magstar! Synarela er nedreguleringsspray. Stopper med den dagen etter siste sprøyte er satt, og rett før EL-sprøyta. Ellers tror jeg Irbeka, tomtom, og Turbotrollet tilhører uke 37, og det kommer nok flere til utover denne og neste uke.. Jeg har hatt 1 ICSI runde som resulterte i 5 fine befruktede (4-delte) egg etter to døgn på klinikken. To egg ble satt inn i 2006 og resulterte i en ICSI gutt som nå er passert 1 år. Tre fryseegg satt inn i slutten av mai resulterte ikke i noe (men 1 barn på 1 stimulering er flott i min alder). Tar et første og siste søskenforsøk. Ikke sikkert det blir noe egg å sette inn engang, men for oss er det ikke så farlig da vi jo er en trebarnsfamilie;o)) Fulgte deg sist og var så glad du lyktes, så nå får vi bare håpe at denne gangen sitter spiren din alle de 9 månedene den skal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå