Gå til innhold

Flere som er oppe en tidlig lørdags morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini våknet 5.30 idag og ville opp. Mammaen syntes at det var aaalt for tidlig, men en mer våken gutt skal man lete lenge etter. Så nå sitter jeg her på kontoret mens mini leker på gulvet. Pappaen sover fortsatt og jeg er fryktelig misunnelig. I morgen er det heldigvis min tur til å sove lenge og gjett om jeg gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vesla sov helt til halv 7 idag hun.. =) det er bortimot en time mer en til vanlig... hun er 5 mnder nå...

Skrevet

Oppe kl 5 i dag vi :o)

Hadde egentlig tenkt å bare la henne ligge til hun sovnet igjen, men selvsagt bæsjet hun og da måtte vi jo opp å skifte bleie. Storebror sto opp 6.30. Nå skal jeg og lillemor legge oss og pappaen få stå opp. Gleeeeeder meg!

Skrevet

Jepp, her var vi også oppe kl 5. Altfor tidlig, spør du meg... Det rare er at hver gang pappaen står opp med ham, kan han godt sove til 7, mens når det er min tur, er det aldri noe lenger enn 5.30!! Forstå det den som kan....

Skrevet

I dag var tulla bestemt på at dagen skulle starte kl 5.15.

Men siden mamma har noen gode triks som kan brukes så ble det ikke morgen før 6.30.

Skrevet

Tar gjerne imot noen av de tipsene, Premula;)

Skrevet

Er mange av oss, skjønner jeg. Lillegutt ble trett igjen etter en times tid og sover nå, men siden jeg er oppe og våken ser jeg ikke noe poeng i å legge meg igjen. Det er forresten det samme her i huset; når det er pappaen sin tur til å stå opp så sover mini gjerne til både syv og halvåtte. Forskjellsbehandling, spør du meg!

Skrevet

Mystiske greier... Forøvrig har han lengre lurer når det er pappaen som har han også, nå har han akkurat våkna igjen etter 20 minutter, mens han gjerne sover 1,5 timer med pappaen.... :S

Skrevet

Ikke sååå tidlig nå lenger da, men har vert oppe en liten stund. Snuppa mente det var morgen kl 6 som vanlig, og jeg håpte i det lengste at pappaen ville stå opp så jeg fikk sove litt siden jeg er oppe om natta og ammer. Tilslutt måtte jeg kapitulere, en liten propell lå i senga vår og var VÅKEN og lå og "jaktet" på puppen min, litt på og litt av, jafs!

Men nå er det kaffe på vei! :)

Skrevet

heihei!

vi sto opp 7.30 i dag men har vært våkne siden kl. 06.00 .. lå og koste oss litt før vi sto opp :):)

Skrevet

Her i huset våknet minste snuppa til vannlig tid 5:45, så vi har vært oppe en stund ja :-) Hun sover igjen da - la seg igjen kl. 8, men nå er storesøster oppe, så hun og jeg ser barne tv. Ingen her er vel overrasket over at pappaen fortsatt sover!

Skrevet

Samme her.. Opp kl 0550. Så da joeg sto ute å vasket platten kl 7 trodde sikkert min nabo at det har klikket for meg hehe. Man blir effektiv av å stå opp tidlig:) Men i morgen er det pappan sin tur.

Skrevet

Vi var oppe 0640:( men lå og dro oss til 08 da var det nok!! Pappan er på guttetur , laksefiske med broren min hele denne helga og jeg må si jeg gleder meg til skikkelig jentetur snart!!! Uten mann og barn:)))Sove lenge og kose meg. hadde han vært hjemme hadde vi byttet på sånn at vi begge hadde fått sovet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...