Gå til innhold

Hvilke klesstørrelser har dere brukt lengst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er snart 8 uker og vi bruker 50 og 56 enda. Hun har nettopp begynt å fylle bodyer i 56 i lengden, men har voksts mye bare på en uke så må vel snart vaske opp litt 62 (men venter nok til 50-bodyene ikke funker lenger).

Men jeg tenkte å kjøpe en høstdress og litt sånne ting nå. Det er jo så mye fint :) Men hvilken størrelse bør jeg da kjøpe? 62 eller 68? Den skal jo brukes i slutten september, hele oktober og kanskje november. Dvs. fra hun er 2,5 til i overkant av 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

68 har holdt veldig lnge her.. men syns det er så forskjell på str.... noe av det vi hadde i 62 var større enn noe av 68....

Skrevet

snuppa mi er 7 mnd nå og bruker fortsatt str 68... og 74 er noe stort enda... 62 holder nok vil jeg tro

Skrevet

56!! Størrelse 56 har jeg hatt i en evighet men det gjelder da bare gensere/hettejakker.Snuppa mi er 7 mnd i dag og hun bruker stortsett 62,68 og litt 74,men jeg kan bruke noen av hettejakkene i 56 :)

Skrevet

oioioi, her er det individuelle forskjeller ... hvis hun r veldig liten enda fortserrer hun sikkert sånn ... min legger på seg 500 gram i uka, så 56 og 62 holdt ikke lenge ;) han er lang også, ja...

Skrevet

Hmm, gutten vår er 6 1/2 mnd, bruker 68, 74 og 80.

Jeg brukte 62 ganske lenge, har gått ganske raskt fra 68 til 74...

Sikkert ikke så lett å bli klok, hehe.

I tillegg varierer str så mye fra butikk til butikk!

Skrevet

Brukte 56 ganske lenge. Vi hoppet nesten over 62. Har brukt 68 og 74 i 2,5mnd nå og fortsatt er 74 passe(8,5mnd).

Skrevet

ehhh - 44 brukte vi lengst..... men ikke så mange som bruker den da....

50 gikk en stund, men 56 varte i 3-4 uker. Ser ut som om 62 ikke skal vare så altfor lenge heller...

Skrevet

Ser ut til at 68 blir størrelsen som blir lengst brukt.

Linus er 3 mnd i dag og bruker 68, skal jeg kjøpe noe nytt får det bli 74.

Trist egentlig, jeg hadde aldri drømt om at han skulle blir så fort stor, så i skuffa hans ligger det en reima vinterdress i str 68, en reima fleecedresss i str 68 og andre litt typisk høst/start på vinter klær, som han sikkert vokser fra før været tilsier at han kan bruke det :(

Skrevet

Min gutt på snart 3 mnd bruker 68 nå, men hoppa nesten over str 62! 56 var litt stort når han ble født så det hadde han til han var ca 7 uker, men deretter har han vokst veldig fort!

Skrevet

Frem til nå tror jeg nok 62 er det vi har brukt mest. Han gikk rett i 56, var 54 når han ble født. så 62 etter kort tid. Nå er han 6 mnd og 73 cm og vi bruker 74 eller 80.

Men igjen veldig forkjell på størrelse fra merke til merke. Og trenger ikke være fra butikk til butikk engang. Har 2 bodyer fra Lindex i 74, den ene er stor og god enda- men en annen som også var i 74 er lagt bort for flere uker siden.

Skrevet

vi brukte 62 og 68 veeeeldig lenge! snuppa er et år i morgen å har enda ikke lagt vekkk alle bodyer i 68 men ellers har eg for ikke så lenge siden ryddet bort det site i 68 fordi hun har så mye fint i 74 og 80.. men enda er noe av 74 stor og 80 det må brettes en del opp.. så spørs om den er stor eller liten i str.. i midtilfelle om den var normal kunne eg nok hatt den i 62.. men om du kjøper 68 e du hvertfall sikker.. snuppa her tror eg brukte 62 til hun var en 5mnd.. hun var 63cm når hun var 5mnd.. så det er jo spørs kor stor h*n er..

Skrevet

Bruker 68 nå (hun er 7 mnd) og det har hun brukt lenge nå

Skrevet

56!!

62 hoppet vi nesten over og brukte 68 litt, men er nå på 74!

Vesla mi begynte plutselig og vokse, og da 5 cm en mnd og 3 cm neste..

Skrevet

strl 50 4 uker

56 15 min?? hehe

62 og 68 om hver andre fremdeles...

Det er sinnsyke forskjeller på størrelsene synes jeg.

Så har måttet fulge nøye med på strl hele tiden så det skulle bli brukt minst 1 gang innen det ble for lite :P

Snuppa våres veide 3710 og var 51 cm lang da hun ble født.

Nå er hun 12 uker veide 6170 og var 60 cm lang for 1,5 uke siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...