Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hadde med meg en slik i dag da vi var på senteret, og tenkte at det var jo praktisk å gi vesla. Fant frem skål og skei, og tømte oppi grøten. Den var helt flytende! Ble ikke bedre da jeg varmet den heller. Ble jo bare griseri, siden grøten rant av skeien osv.. Hadde jeg hatt flaske med, så hadde jeg helt den oppå der, så flytende var den. Heretter måler jeg opp grøtpulver i en boks, og tar med varmt vann på termos når jeg skal noe.
Stratos med 3 barn Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Den er helt super! Man bare tar den rett fra boksen og klemmer en dært oppi skjea. Jenta mi eter det som bare det og det blir ikke noe gris her i gården! Kan absolutt anbefales! SÅ lettvindt på tur i skauen feks
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 hehe. jeg syns det var noe griseri uansett da Og syns det er like lettvindt å ta med en boks med grøtpulver i, det eneste er at bols og termos tar litt større plass
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg smakte på den grøten. Smaker på alt før jeg gir det til snuppa. Den smakte så inni gran skauen pyton at den gikk rett i søppla. Snuppa fikk ikke smake på den. Vet det ikke er vi som skal synes det er godt ass, men den var så pyton at jeg ville ikke gi den til henne. Vet ikke om det var noe galt med den jeg men...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 smakte ikke på den jeg da, men jenta mi likte den. Var konsistensen som gjør at jeg aldri mer kjøper den.
Yo&La+spire Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 hehe...NESTLE anbefales ikke....Saa mye dritt som er i maten deres rundt om i verden....
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Jeg har også merket at den er veldig tynn! Men jeg har bare tatt en ekstra skje med pulver oppi og da blir den perfekt Barna elsket den!!
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Her kastet junior opp etter å ha fått i seg 10 skjeer, falt nok ikke helt i smak. Luktet ikke særlig godt heller.
Ulldott Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Enig med deg Lykke. Grøten så ut som en ekkel suppe og smakte nesten like ekkel som den så ut!
line_n & sara Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 kunne aldri falt meg inn å gi sara nestleprodukter, uansett hvor praktisk det måtte være!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Vi er superfornøyd med den ferdiggrøten vi da:-) Trodde også den var supertynn etter første gang jeg prøvde å gi den, men så fant jeg jo ut at den må ristes veldig godt, da blir den perfekt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå