Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 Er det noen av dere foreldre som stiller spørsmål til de ansatte, ris, ros el ang arbeidet i bhg? Jeg jobber selv i bhg og har 2 barn som er bhg barn. Har jobbet i mange forskjellige bhg og ser at det er maaange av de ansatte som er møkk lei jobben sin, eller som ikke passer til den jobben. Mye sykdom blandt personalet, får ikke fatt i vikarer så det er mange barn og få voksne, noen som nesten ikke er ute, ikke går på tur, ikke har forming osv osv... Men jeg synes det er litt rart at ingen reagerer og klager når det er slik. Hadde du som mor tørd å gi bedskjed dersom du var misfornøyd med bhg? Eller er du bare glad for at du har bhg plass. Ps. Det er selvfølgelig mange supre barnehageansatte og gode bhg. Men det er jo så mange dårlige også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138569824-er-du-forn%C3%B8yd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #2 Del Skrevet 29. august 2008 Du har noen gode poenger:) Vi er veldig fornøyde vi da, har vår i en liten familiebarnehage, en assistent og 4 barn. De er flinke til å være ute, assistenten er veldig motivert og glad i barna og har bare gode erfaringer med hun som er pedagogisk leder også Men jeg har tatt opp ting jeg har vært usikker på i forhold til hva de gjør på dagen eller hvordan de legger opp til. Eks står det på planen at de skal for å hoppe på trampoline spør jeg om sikring etc. Føler meg trygg på barnehagen. Ville tatt opp hvis det var noe jeg reagerte på, kanskje ikke småting men noe jeg var misfornøyd med eller ikke kunne akseptere. Er jo ungen min det gjelder!! Noen må tale hans sak (inntil han blir stor nok til å være uenig med meg, hehe) og det er min oppgave! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138569824-er-du-forn%C3%B8yd/#findComment-138570492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Del Skrevet 31. august 2008 Det er altfor få som stiller spørsmål til barnehagen. Dette forundrer meg litt, for barnehagene skal jo faktisk ivareta det dyrbareste foreldrene har. Barnehagen er en pedagogisk virksomhet, men noen ganger har jeg dessverre fått inntrykk av at foreldrene er fornøyde bare de har fått en oppbevaringsplass til barna sine mens de er på jobb. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138569824-er-du-forn%C3%B8yd/#findComment-138578550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er kjent for å si ifra selv om jeg egentlig bare er glad for plass. Hadde litt flaks når vi endelig fikk plasser, så bhgene er supre(ja de fikk ikke plass i samme...) Det har bare vært småplukk jeg har tatt opp, egentlig er jeg kjempefornøyd. Godt og stabilt personale, gode rutiner, og det virker som om de er oppriktig glade i barna. De vet alltid hva barna har gjort, hvem de har lekt med, om de har slått seg ect. De minste går ikke på tur, men det spiller ingen rolle. Med 3 ett og toåringer pr voksen blir det styrete å gå tur når de ikke har store nok vogner. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138569824-er-du-forn%C3%B8yd/#findComment-138578698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #5 Del Skrevet 31. august 2008 Er kjempefornøyd med barnehagen.Gir beskjed om det er noe.Blir alltid tatt på alvor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138569824-er-du-forn%C3%B8yd/#findComment-138579217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Del Skrevet 31. august 2008 I vår forrige barnehage ble vi etterhvert "de sure foreldrene" følte jeg - fordi vi "maste" om at de skulle få være ute, leke, dra på turer etc etc Vi tok opp ting et utall ganger, både med de som jobbet der samt at vi ringte styrer, i tillegg til foreldremøter. Men det hjalp lite dessverre. Så i starten i vår nye barnehage var vi litt preget av de dårlige erfaringene, men da var det bare så utrolig flott å oppleve at vi ble lyttet til, at de var profesjonelle, hadde humor - samt at de bekreftet alt vi hadde reagert på i den andre. HER er de masse ute, løser konflikter helt supert, har humor og leker og tuller masse, drar på turer etc etc Jeg elsker den barnehagen vi har nå og gir tydelig uttrykk for det til de som jobber der. Vi har så bra kontakt og jeg kan også fritt spørre demt de gangene det er noe jeg stusser over. Blir alltid møtt på en suveren måte. De er så flinke, !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138569824-er-du-forn%C3%B8yd/#findComment-138583052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #7 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har ikke noe problem med å siifra om det er noe jeg er missfornøyd med i barnehagen. De som jobber i barnehagen virker alle glade for å jobb der, ikke så ofte man ser desverre. Selv om jeg ble litt overrasket over hvor lite turer de skulle på, eller ut av barnehagens areal. For jeg syns utearelet dems var så lite. Men nå som de har vært der en stund, så skjønner jeg hvorfor de ikke er så ofte på turer. Unger og barn koser seg som plummen i egget der de er, og turene de er på er så gøye at ungene har vanskelig å lande når de har kommet hjem. De som jobber der, er en stor variasjon av mennesker. mi eldste fikk nesten sjokk da hun så han ene mannen som jobber der første gang. "han så skummel ut mamma" men etter endag var det han som var den beste der. Han ser ut som han kommer rett fra ett treff med motorsykkelmenn. Har en mor som jobber i barnehage, og spør henne om det er ting jeg lurer på. for jeg fikk barn som ung, og merker at jeg blir sett litt ned på av andre foreldre. Hvertfall i barnehagen de gikk i før, nå føler jeg meg mer gjevn gammel når jeg kommer med min mann som er mye eldre enn meg eller har med meg mine manns unger som er litt eldre enn mine. Så nå som jeg føler meg litt mer gjevngammel føler jeg meg også mer trygg på å si ifra. Men veldig glad for at ungene er i en så fin barnehage som de stortrives i. Gøy å komme for å hente de, men de vil ikke være med. Min tantunge trives ikke i sin barnehage, og jeg må si jeg fikk sjokk da jeg hørte hva de som jobber i barnehagen har prestert å lirke ut av seg. For å si det slik, de fikk byttet barnehage rimelig kjapt etter a de fortalte hva de har sagt. så idag har mine to unger vært med sitt søskenbarn for å leke i den nye barnehagen som han starter i morgen i. I håp om at det kan bli mer ufarlig, siden han får angst bare han setter seg i bilen nå, for å si det mildt han blir skrekkslagen om noen nevner ordet barnehage, kjører i dens rettning (som er rett ved der de bor) osv osv. Så man får igrunn bare håpe at de i denne barnehagen våkner opp og tar innover seg hva foreldre sier. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138569824-er-du-forn%C3%B8yd/#findComment-138583683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå