Gå til innhold

vogn pose til barnahagebruk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må ha en pose til å bruke i bhg som poden skal sove i.

brukte skinnpose når han var baby, men den er av den gamle typen, å er blitt forkort nå...

var å så på voksi poser. syns de var dyre og klumpete, 2200 kr.

men hører jo stadig om folk som er superfornøyde med de. så de er nok bra. har sett på easykid på nett,

men føler meg helt rådløs....

hva har dere, hva kjøper dere, evt noen som vet om noen godt tilbud???

trenger en til kald østlandsvinter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnas hus har Odewälder dunposer på salg, løp og kjøp!

Skrevet

Vi bruker voksi. Fungerte like flott på østlandet som i nord-norge.

Skrevet

vi har saueskinspose i barnehagen også har vi en tykk pose med fleec inni i trillen å vi bor også på østlandet. har kjøpt begge på reflex å den tykke med fleec skulle vist være veldig varm.. tror den kostet 1200 eller noe rundt der.. menst saueskinnsposen koster vel 2000, men syntes den var verdt pengene...

Skrevet

Har kjøpt voksipose på Finn for 400,- Så god som ny. :)

Skrevet

vi har nettopp kjøpt voksi urban posen. Er super fornøyd med den hittil. Da han sov formiddagsluren sin i dag, hadde jeg kun på han en kortarmet body og en strømpebukse inni posen, og han var varm og god når han våknet. Akkurat passe :) var 9grader ute i dag her.

Veldig greit at det er hull til fem-punktsele i den. Og underlaget er av ull, mens der er dun over og rundt føttene. Å så var den så søt med pinvin hodepute :D

Skrevet

voksi urban kostet forresten 1998kr.

Skrevet

Jeg har sydd en pose til Hedda etter voksi-modellen.

Superlett å sy, jeg bare lånte en voksipose av en veninne og tegnet av etter dyna. SÅ kjøpte jeg en vanlig dyne, klippet den til og sydde rundt. Kjøpte nydelig rosa stoff (var hekta på rosa den perioden) som jeg sydde til trekk.

Den posen er blitt veldig mye brukt, og den kostet meg vel ca 800 kroner + en kveld på symaskinen. Veldig fornøyd.

(Jeg er ingen mester på symaskinen altså, denne posen var det første jeg laget siden ungdomsskolen!)

Skrevet

Du kan ikke sy selv da...??? Jeg kan ikke sånn og ikke har jeg symaskin heller, men fikk sydd meg en til bhg bruk (med navnet til gutten nedover posen)

Den er fora med sommerdyne fra ikea og ytterstoffet er vindtett, mens innerforet er sånn teddy fleece. Glidlås helt rundt og snøring rundt hodet. Kjempe fin... Jeg bet 500kr til hun som sydde den.

Det går jo fint å sy slik selv hvis du har bare litt peiling. Nå som jeg vet hvordan den er laget kunne jeg sikkert laget en slik selv, hvis jeg hadde hatt maskin da....

Skrevet

takk for svar.

men hva er egentlig foskjellen mellom classisk voksi pose, og den som heter ull korga voksi pose.

noen å foretrekke. har skjønt jeg må ha ull dyne i ja :)

Skrevet

er det hull til 5 punkts sele i voksiposene, nye og gamle?

Skrevet

Kjente jeg ble tent på dette med å sy pose selv, har en gammel vognpose i dun fra førstemann, men den tror jeg er litt sliten til nestemann (og nei, det er ingen avansert merkegreie). Hvor får man liksom tak i vindtett stoff? Hmm, snart skal mor prøve seg fram foran symaskin. Er det nok å bruke en til overs vinterdyne?? Bor på sørlandet, har jo middels kald vinter her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...