babymilla Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg er allerede 11 uker på vei, og viste godt at jeg var gravid. Fikk i forrige uke fast vikariat i en jobb og på en plass som sliter med å få kvalifiserte vikarer. Har ennå ikke skrevet under kontrakten. Og føler at jeg ikke kan si noe før det er gjort for da er jeg redd for å miste jobben igjen:( Men så føler jeg igjen at jeg lurer arbeidsgiver da jeg bare kan jobbe halve vikariatet:( Når bør jeg fortelle at jeg er gravid og hvordan skal jeg gjøre dette. Noen som har noen hint?????
Gorosa Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Sliter med samme problem selv, er også i uke 11 og har et årsvikariat. Dersom du er kvalifisert og de sliter med å finne kvalifiserte vil jeg tro de er glade for den tiden du kan jobbe uansett. Mannen min pleier å si til meg når jeg blir litt fortvilet over jobb vs graviditet. At folk har ingenting med å bli sure/gretne, vi gjør en samfunnstjeneste ved å få barn. Uten barn-ingen arbeidstakere i fremtiden. Tror ikke de har lov til å la være å ansette deg fordi du er gravid. Du har allerede fått tilbudet og du har takket ja. Da har de ingen annen grunn enn graviditeten for å la være å ansette deg. Ellers er jeg veldig spent på hva andre har å si om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå