nick_321392 Skrevet 1. september 2008 #26 Skrevet 1. september 2008 Hei Pysekatten! Beklager sen tilbakemelding. Jeg har hatt en veldig travel helg og ikke mulighet til å være på nettet.. Dette er veldig spenende ja! Dette var min første innsetting og første prøve osv. så alt er helt nytt for meg. Jeg går her og kjenner på alt om dagen. Har hatt stikninger nedentil. I dag var det bedre, men fått en fryktelig halsbrann! Håper dette er gode tegn?! Jeg forstod at det var normalt med 4 delte egg på dag to som vi fikk satt inn! Håper alt går bra med deg også så langt! Jeg synes hver dag virker som mnd... Masse lykke til! Kan jo hende det blir tvillinger på oss begge to?!
nick_321392 Skrevet 1. september 2008 #27 Skrevet 1. september 2008 Takk for det kine71! Hadde være skikkelig moro med tvillinger, men er mer enn fornøyd med en også!!! Krysser fingrer og tær...
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #28 Skrevet 1. september 2008 Hei nick_321392:-))) Det går så greit vet du:-) Jeg er forbausende rolig og bare nyter følelsen av at for første gang i mitt liv har jeg en reel sjanse til å bli mor. Jeg har litt murringer i underlivet og ganske oppblåst mage, men ellers bare bra. Så utrolig kjipt med halsbrann. Det er jo så vondt:-( Tiden går veldig sakte ja. Synes det virker som en evighet siden jeg satte inn egg. He he;-))) Tvillinger på oss hadde vært kjempegøy, men er som du fornøyd med en også. Kos deg masse i rugetida:-))))))
nick_321392 Skrevet 1. september 2008 #29 Skrevet 1. september 2008 Hei igjen Pysekatten! Det er godt å høre! Skulle ønske jeg kunne være like rolig! Jeg synes tiden går så sakte!! Men, som du så er det liksom den store sjansen nå da. Jeg har vært gravid på naturligvis tidligere, men det var for 7 år siden og da var det graviditet utenfor livmoren. Etter det så har det vært helt stille på den fronten, så jeg synes det er kjempespennende dette her! Og muligheten for tvillinger er bare fantastisk! Snakk om Bonus!! Du får kose deg masse i rugetiden du også!! Klem
siameser Skrevet 1. september 2008 #30 Skrevet 1. september 2008 Ååå så spennende;) Jeg krysser fingrene for deg, lykke til!!!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #31 Skrevet 1. september 2008 Åh tusen takk siameser. Ja dette er kjempespennende. Utrolig rart også. Noen ganger kan jeg nesten ikke skjønne at vi endelig har kommet så langt. Helt vilt:-))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå