Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Fikk satt inn 2 egg i dag. Er helt vilt det her. Begge var 4 delte. Det ene helt perfekt og det andre nesten helt perfekt. Håper de klamrer seg fast og gir meg masse glede framover.
nick_321392 Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Hei! Så spennende! Jeg fikk satt inn to gode egg på onsdag denne uken. Ut fra bildene jeg fikk var de 4 delte. Skjønner ikke helt når noen skriver de var 8 delte osv. Har det tatt lenger tid før de ble satt inn da eller? Jeg tok ut på mandag og inn på onsdag, som sagt. Mitt første forsøk, så jeg er helt ny innpå her i dag. Har du prøvd tidligere? Lykke til!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Hei nick_321392:-) Velkommen inn her. Ja veldig spennende dette. Så du også satte inn to. Stilig. Hadde en runde i mai/juni men fikk ingen modne egg. Dette er første innsettingen min. De befruktede eggene deler seg en gang i døgnet. Så 4 delt er etter boka på dag 2. Men det hender de er litt trege eller raskere til å dele seg. Noen får da satt inn 2 delte og 8 delte. Sånn har jeg forstått dette. 8 delte er de jo på dag 3. Lykke til med rugingen:-)))
Kine71 Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Så spennende....Kanskje det blir tvillinger på dere! Masse lykke til begge to:0)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Takk takk Kine71. Ja tvillinger hadde jo vært gøy da. He he:-)))
Mille38 Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Lykke til pysekatten, og gratulerer som ruger:) Håper det går din vei! Klem
okeke Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 lykke til som ruger du også )) sist gang satte jeg inn et 8 delt og d er jo fordi d er fryseegg, så da har d jo blitt tint opp dagen før innsetting aner ikke om d er 8 delt d som jeg ruger på nå, de sa d ikke og jeg glemte å spørre...
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2008 Aha;-))) Lærer stadig noe nytt.Takk for lykkeønskninger Mille38 og Okeke.
♥ DAME Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Har vært helt ifra meg Pysekatten. Kom ikke innpå her nesten i hele går, fikk bare opp error eller noe. Har jo vært så spent på deg, og nå kom jeg endelig inn og ser dette )))))))))))))))))))))) GRATULERER SÅÅÅÅ MASSSSSE PYSEKATTEN ))))))))))))))))))))) Jippiii, er så glad nå. Du har jo dobbel sjangse også, heldiggris. Gikk det bra med innsett? Hvordan gikk det med resten av eggene? Jeg har egentlig ingen følelser når det gjelder meg, føler ikke at jeg ruger engang Kanskje det er siden jeg har hatt så vondt at jeg er sliten og lei?? Jeg og mannen snakker allerede om adopsjon nå, så jeg er vel litt på tuppa.... Meeeen, vi ER jo rugere, og bare det er jo positivt ))) Vi må snakkes igjen selv om vi er over det værste, jaja, bortsett fra fødselen, hehe )) Stoooor goooo klem fra
lita78ღ Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Det stemmer dette med dag2 og 3 og 4 etter uttak iforhold til 4delt eller 8 delt egg. Jeg hadde uttak på torsdag, men setter ikke inn før mandag (om noen overlever). Det betyr at optimalt bør eggene være 16delt (om noe heter det...)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2008 Åh det er så kjipt med error. Fikk også bare opp det for ikke lenge siden. Tusen takk for gratulasjonen. Dette er bare helt vilt. Kan nesten ikke tro det er sant. At vi er så heldige som har kommet så langt og nå ruger på to perfekte egg. Jeg er så utrolig lykkelig:-))))))))))) Innsettingen gikk over all forventning. Det var totalt 3 egg som ble befruktet, men i det tredje egget var det for mye arvestoff så det ville aldri blitt noe av. Er veldig glad vi fikk 2 og sette inn. Jeg skjønner litt hva du mener ang. ruging for jeg føler meg heller ikke som ruger. Alt er jo helt som vanlig, men hva hadde jeg trodd. Stor mage med en gang. He he. En blir litt rar i hodet av denne prosessen. Jeg er også forberedt på ny runde før jul. Tror vi gjør dette for å beskytte oss også hvis alt går i vasken. Men det skal det ikke gjøre denne gangen. Vi to skal teste positivt. Må bare prøve og fortsette som vanlig og slappe av litt. Men det er helt vanvittig merkelig og tenke at jeg kan ha barnet vårt i magen min nå. Helt sprøtt:-)))))))) Synes uansett det er positivt at vi har kommet så langt i prosessen. Nå vet vi at vi kan få satt inn befruktede egg. Og du kjære Askepott vet jo at du kan bli gravid. Alt bare positivt:-))))))) Ja vi må holde kontakten. Håper så mye for deg og gleder meg til å følge deg til fødselen. He he. Den må jeg ikke tenke på engang. Uff, det blir vondt. Au au au. He he;-))))) Stooooor goooooood klem til deg og spiren din fra
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2008 Uff, jeg blir litt ego av alt dette. Glemte jo helt å spørre hvordan det går med deg. Har du vondt enda???
♥ DAME Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Hehe, du er ikke ego, du er i fyr og flamme ))))))) Joda, går endelig bedre med meg nå. Når mageværken begynte å gi seg så hadde jeg veldig vondt i ribbena og rundt om i kroppen. Ble litt redd, men fant ut det var gangsperr siden jeg har hatt så vondt og knytt meg så mye p.g.a. smertene jeg hadde. Så i dag er jeg så og si helt bra, det er så deilig og være "meg" igjen, hehe ) Har vært på kafe og litt i butikker, men nå er jeg ganske trøtt, så jeg skal legge meg på sofaen og hvile litt ) Er så glad for at det gikk bra med eggene dine, er jo veldig spent jeg også ))) Vi snakkes Pysekatten ) Kose deg masse resten av helgen ))))) Kleeeem )))))))))))
Raspberry Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 Hei Pysekatten. Jeg ligger en dag forran deg i løypa, satt inn to egg på torsdag. Desverre var de bare 3-delte, men jeg får satse på at de driver å deler seg som de skal nå, og at de fester seg fint i morgen eller mandag. i hvertfall ett av dem:) Jeg har sånt rart trykk nederst i magen, føles som om jeg må tisse nesten hele tiden. Når jeg er på do presser det ekstra, gjør ganske vondt faktisk, som om blæra ligger skikkelig i klem. Kan det være at livmoren er litt forstørret og klemmer den litt? Noen av dere som har erfaring med dette? Ellers er jeg heldigvis litt mer positivt innstilt i dag. Det svinger svært detta humøret:) Goooood helg!!
♥ DAME Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 Hei Raspberry ) Askepott her ) Jeg har hatt det samme som deg, men nå har det begynt å gi seg )) Var veldig øm og stinn i magen også, følte jeg hadde en tennisball eller noe som rullet rundt, ganske ubehagelig. Og det var vondt og tisse ja, og iallefall "bæsje" "kremt" )) hvis jeg hadde hard mage, auuu. Men som sagt det går over, og hvis det ikke gjør det, så hadde jeg tatt meg en tur på legevakta. PS: Kan jo også være noe av maten vi spiser, løk, kål og sterk mat forverrer jo i denne prosessen, har jeg erfart iallefall )) Lykke til, håper det går bedre med deg etter hvert Raspberry ))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2008 Det er veldig godt å høre at du er bedre. Ikke så rart om du kjenner det på resten av kroppen med sånne magesmerter. Er sikker på at spiren din deler seg flott og finner seg et sted hvor den kan feste seg:-))) Jeg kjenner også det er deilig å være ferdig med all behandling nå. La kroppen få roe seg litt. Merker jeg slapper mer av også. Har også vært litt på farten i dag. Var på finalen i sandvolleyball i Kristiansand, men kjenner det er godt å slappe av litt innimellom også. Du må kose deg i helgen og stelle godt med spiren din så snakkes vi til uka:-))))))))))) Stooor god klem til deg og spiren:-))))))))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 31. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. august 2008 Hei Raspberry:-))) Er så gøy når det er så mange som er likt i løypa. Har hørt om mange som har blitt gravide på både 2 og 3 delte egg så det er bare å tenke positivt og ruge i vei. Kjenner meg godt igjen i det du skriver om å gå på do. Det kan virke som det blir litt trangt om plassen der nede. Og vi må jo huske at stimuleringen sitter i en stund etterpå også. Jeg kjenner jeg er hoven enda, men mye bedre enn dagen etter uttak. Folliklene fyller seg jo opp med veske etter uttaket. Tror det er det som presser på tarm og blære. Jeg har også hatt en del vondt i forbindelse med dobesøk. Hormonene gjør at tarmen fungerer saktere. Dette fører til hard mage og at det kan stoppe opp litt. Ikke særlig godt nei. Jeg pleier å starte dagen med biola blåbær og har i litt linfrø. Dette har holdt magen min i form gjennom sprøyter og hormoner. Begynte med dette i 2 runde med sprøyter i juni. Hadde da hatt en runde sprøyter hvor jeg nesten gråt hver gang jeg måtte på do og bæsje. Var så fryktelig vondt. Biola inneholder jo sunne bakterier som er veldig godt for magen. Det anbefales også for gravide. Jeg håper spirene dine klorer seg fast i livmoren din i disse dager. Du må ha lykke til meg magen og rugingen. Hold oss oppdatert. Er så spent på hvordan det går med alle sammen. Håper alle blir gravide i høst. Klem fra
lillebie på`n igjen Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 gratulerer som ruger pysekatten:-) så spennende at du er i gang igjen :- tidn har gått fort fra du gledet deg til å starte opp denne runden til nå :-)skal krysse fingrene for deg at det er full klaff for deg denne gangen :-) jeg skal til blakstad denne uken, og håper jeg kan starte opp med sprøyter neste mens :-D hadde vært så fantastisk å få en baby neste år !!:-) klem fra
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 31. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 31. august 2008 Hei lillebie:-))) Så koselig å høre fra deg. Ja tiden har gått utrolig fort fram til nå. Kan nesten ikke fatte at jeg er ruger:-))) Hvordan går det med magen din? Hadde du fin tur? Håper virkelig at alt ser bra ut hos Blakstad og at du snart er igang igjen:-))) Baby neste år hadde vært helt fantastisk. Kommer til å følge med deg og heie på deg:-)))) Klem fra
lillebie på`n igjen Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 joda magen er litt bedre, var en fin tur, men hadde endel smerter, men den har blitt mye bedre :-) gikk på volatren i 10 dager og det hjalp! ja jeg håper så inderlig at det blir noe av forsøk denne måneden, hadde vært deilig å komme igang igjen :-) har en bra følelse for deg nå*krysse fingre* klem fra
Raspberry Skrevet 31. august 2008 #21 Skrevet 31. august 2008 Hei. Biola er bra det men... Denne gangen har jeg prøvd sviskesaft, sånn for babyer fra Nestle. Veldig effektivt:) Har blitt skikkelig forkjøla jeg i løpet av dagen. Snufser og nyser, hadde en serie på 12 nys etter hverandre. Ble nesten imponert. Så nå både gleder og gruer jeg meg litt til å dra på jobb i morgen.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 31. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 31. august 2008 Hmm, sviskesaft hørtes lurt ut. Så kjipt at du har blitt forkjølet. Imponerende med 12 nys på rappen. Det har aldri jeg klart. He he;-) Du må ha god bedring også håper jeg du får en fin dag på jobb i morra :-))))
Raspberry Skrevet 31. august 2008 #23 Skrevet 31. august 2008 Takk for det "Pysa". Nå er det vel på tide å ta kvelden snart tenker jeg. Skal stikke ned å ta den crinonen nå. Glemmer det så ofte før jeg skal legge meg og så må jeg tusle rundt på måfå rett før jeg skal i seng. God natt:)
Hvite due Skrevet 31. august 2008 #24 Skrevet 31. august 2008 Sååå flott:-) Dette blir spennende....jeg satte også inn to egg men det var på onsdag....skal sende gode tanker til deg:-)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 31. august 2008 Forfatter #25 Skrevet 31. august 2008 Ja dette er helt vilt. Sinnsykt spennende, også med to. Enda mer spennende. Håper vi tester positivt hele gjengen;-))) Sender masse gode tanker til deg også Hvite due:-)))) Kos deg i rugetiden:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå