babymilla Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Noen som veide over 90kg første gang dere var gravide?? Jeg veide 102kg før jeg ble gravid. Er nå 11uker på vei. Så har gåt ned etter at jeg ble gravid. Jeg veier 97kg og føler meg fabelaktig. Ser på meg selv som sexy og atraktiv Har aldri følt meg fet eller stygg. Skal legge til at jeg er 183cm høy. Så har jo litt lengde å fordele det på. Men leser her inne at de fleste er veldig missfornøyde:( Blir jo redd og lei meg her. Det er så trist at folk føler seg ille bare for noen ekstra kilo.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg har å gått ned etter jeg ble gravid, og er betydelig mindre enn deg, 157! Så 95 kg er veldig mye! Nå er jeg i uke 25, og har heldigvis ikke lagt på meg noe(-1kg). Er ikke så veldig missfornøyd med kroppen, men det er sinnsykt irriterende og ikke finne klær som passer, og noen dager føler man seg som en hval... Legen er heller ikke happy med en bmi på snart 40, og helserisikoene er veldig store, for min del! Nå må du og huske på at du er høy, og vekten passer deg sikkert meget bra, og er du ennå ung, så er den jo perfekt, noen få små kg for mye, toppen, mens jeg som veier det samme er 35 kg for tung!!! Det er en forskjell altså! Du må huske på både høyde og vekt...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Ja enig med jenten over! Jeg er 1,67 høy og veide 100 kg før graviditet.. ALT for overvektig. I tillegg til dett har jeg nå i uke 25 gått opp 10 kg... Prøver virkelig å være flink, men vekten øker likevel. Er helt forferdelig å ikke finne klær som passer. Og da er det ikke bare det at det ikke er så stort utvalg, nei det er ingenting som er stort nok. Kvir meg virkelig til dem klærne jeg har nå er for små, for da tror jeg virkelig jeg har et problem. Så jeg skjønner alle dere som er missfornøyd og litt trist!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå