rebbi Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jenta vår ble født 19. mars i Bergen. Vi har studert der, og flyttet tilbake til Sandnes nå i høst.. Hadde en kjekk mammagjeng der som jeg traff gjennom Bim. Og det var så kjekt å være med andre i samme situasjon:) Nå er det ingen som er " nye" mammaer av de som jeg kjenner her.. Har så lyst å treffe noen andre med bebiser:) noen som vet om noen grupper etc.?. finner ikke ut av det helt her inne, like greit å spørre da;)..hadde vært hyggeli for både snuppå mi, og mamma ikkje minst:)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Hei :-) Leste inne på din side at du heter Hanne. Det samme gjør jeg. Er født i 84 og har en liten jente født 3 mai. Bor på Hinna. Jeg går med andre venninner som har barn og er i permisjon, og det er selfølgelig plass til flere om du vil møte oss
Slæsh84 Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Hei... Komme fra Sandnes,bor i sandnes,men har planer om å flytte til Jørpeland snart..Skal snart ha visning på leiligh. men vet jo ikke når vi flytter.. Jeg har ingen trille venninner,så det er litt kjedelig.... Holde meg egentli mest på mammanett,men titter innom her iblandt. Hvor bor dere i sandnes? Vi bor på Austrått. Er selv 84 modell, fekk Sofie 15mai08
PyttPytt Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 "mor til sofie 08": har sendt deg en pm jeg, les den så skjønner du hvorfor
rebbi Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 ja.. hadde jo vært kjekt d:).. har lyst til det jeg:) når pleier dere å møtes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå