mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Mye dumme og faktisk for noen sårende kommentarer.... Unødvendig å tråkke sånn på andre og faktisk være så "tøff "og signere med anonym. Feigt spør du meg... Jeg sier ikke at man alltid skal jatte med og si det man tror at andre vil høre,men noen meninger kan man faktisk holde for seg selv. Det går jo an å tenke litt over måten man sier ting på? Hva tenker dere andre? Hilsen frustrert og litt paff...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg synes ikke dette forumet har så mye drit jeg da. Er det noen spesielle tråder du kan referere til slik at jeg kan lese svarene?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Anonymknappen er der. Bruker den hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Mm, enig. Bruker anonymknappen jeg fordi jeg synes det er litt vel mye negative holdninger her inne. Orker nesten ikke be om råd om den og den vogna, jeg, i frykt for hva folk skal lire av seg. Eksempel: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138558669
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Enig at den kommentaren om fuglebrettet kunne de spart seg, men ellers er barnevogndebatten en av de fine her inne på dib/bim syns jeg. Lite dritt og sure kommentarer som det flommer over av på noen av de andre debattene.
Lykke X 4 Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Helt enig babydrømmen! Synes at det spesielt i det siste har vært veldig mye spydige, surmaga svar til folk fra enkelte anonyme. Og tar man til motmæle mot de svara og bruker nick, da får man høre hvor lite voksen man er osv. Synes det er kjipt at det skal være slik her inne på barnevogndebatten. Det er kanskje grunnen til at jeg det siste halvåret har begynt å henge på barnevognforumet til nybaktmamma istedet. Der er folk stort sett alltid hyggelige og de må bruke nick. Dessuten kan man se og legge ut bilder av vogner og utstyr der. Mye bedre!
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2008 Hmmm...godt tips. Takker for det:) Har heller aldri sett lignende svar og kommentarer på babyverden. Der er de støttende og hyggelige mot hverandre. Syns bare ikke de har like bra sider,liker bim bedre,litt mer oversiktelig på en måte... Jaj ja,man må vel heller kansje bare velge å overse disse dumme tilbakemeldingene. Det er jo noen som bare ikke eier sosiale antenner og rett og slett ikke klarer å glede seg på andres vegne... Det finnes vel sånne overalt,dessverre:(
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Jeg syns også det har kommet snikende noen sure kjerringer her inne i det siste. Ikke det at det er så allverdens mye eller stygt, men hva er vitsen med å henge innom et barnevognforum og slenge drit da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå