Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Er litt spent på om du har funnet ut hvilken vognpose du skal ha!
lille oscar + bebis Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 hehe, vet du hva- jeg endte faktisk opp med voksiposen... Hadde veldig lyst på en sånn odenwalderpose, men med mindre de hadde sånn "tekninsk fyll" så ble de fort så dyre... Er litt skepisk til hvor godt teknisk fyll varmer...:/ Dyrt er jo greit nok det hvis det varer hele vognperioden, og er av kvalitet...Men når han bare er 3 mnd nå så blir liksom 100-115 cm så langt, og hvis jeg skulle kjøpt 80 cm så måtte jeg vel ha byttet til neste høst... Derfor bestemte jeg meg for voksiposen, rett og slett fordi at han kan vokse i den! Også en ting til: jeg er litt kresen på hvordan den ser ut, og passer til vogna... gjerne med mønster og sånn... Og det er ikke alltid så lett å finne men med voksiposen kan jeg jo bytte trekk!! Virkelig koslig at du lurte på hva det ble til!! ha en fin kveld!!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Var nok et godt valg det!! Ha en fin kveld du og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå