Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble enige om å ta et nytt kinobesøk på dagens trilletur. Husker ikke hva cafeen heter hvor vi møttes før Batman (noen som kan hjelpe meg?), men hvis noen er interessert så kan vi gjerne treffes der 11.30 for en kaffe og en muffin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener Deli de Luca??? Vi kommer! Er någet anglofil og elsker britisk historie.

Skrevet

Vi er også klare for kino :)

Mamma og Ella trives veldig godt sammen med de andre søte bebisene og mammaene vi.. :)

Gleder oss!

Skrevet

Jeg har lenge ønsket å være med på babykino, så Ola og jeg tar nok turen. Mulig tanta hans også blir med :)

Skrevet

Hvordan kan vi si nei til å delta på en slik event?! Dere er jo så søte alle sammen.. Gleder oss allerede :) Skikkelig jentefilm da, høhø..

klem

Skrevet

Tror stedet het Fox... Vi kommer. Veldig koselig gjeng å gå på kino og trilleturer med.

Skrevet

Om ikke noe annet kommer i veien, så kommer vi etter babysvömmingen:-)

M+L

Skrevet

Blir nog bara med på kaffe... Sparer till Wall-e. Sonen min vill ju gjerne se den.

Skrevet

Jeg antar at Deli de Luca fortsatt er stengt, så vi får møtes på fox, som sist :) Gleder meg...

Skrevet

Vi kommer desverre ikke til biodaten i dag.... Har ei tulle som er blitt skikkelig forkjølet; snørrete og masse slim. Lite søvn i natt, gitt..

Skrevet

Typisk så har jeg ikke fått det med meg.... denne gangen heller. Har hatt en svært hektisk helg med dåp for poden, så da har jeg ikke fått sjekket nettet. Men neste gang blir vi gjerne med altså - håper filmen var bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...