lille lysglimt Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Han har de siste dagene begynt å gulpe så forferdelig mye- både fordøyd og ufordøyd melk. Jeg fullammer, og han har jo gulpet før også, men nå er det etter hvert måltid og mellom måltidene. Det resulterer i at han blir fort sulten igjen-så jeg må sitte ute med puppen nesten hele dagen, og skifte 1000 ganger på både meg og han. Han er nå 2 mnd. Jeg prøver å ta pauser under måltidene så han får rapa, men det hjelper lite. Noen andre tips?
rampete robin Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Kanskje han ikke er så sulten som du tror? La det gå lengre mellom måltidene. La han ligge litt hevet med overkroppen, f.eks med en ringperm under madrassen. Min gulper merkbart mer når magen og tarmene er fulle, så da holder jeg igjen med ammingen.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Vet du om han tømmer brystet helt, før du gir han neste bryst? Dersom de ikke drikker "tomt", og får den fete melken, som metter dem, så drikker de mye mer enn magen klarer å holde på. Noe som resulterer i mye gulping. Hadde det slik selv, til jeg begynte å la henne få alt som var på den ene siden, før jeg tilbød henne neste. Bare husk å start på det brystet han drakk på sist, ved neste måltid, slik at han ikke kun tømmer det samme brystet hver gang
lille lysglimt Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg prøver bare å gi et bryst av gangen, men noen ganger gir jeg av begge. Jeg skal bli flinkere til å være sikker på at det er tomt i det første brystet jeg gir og ikke minst...det kan faktisk hende jeg gir for ofte.. Takk for hjelpen...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå