Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg sku en tur på lufting i helgen. og har spurt en tanteunge (gutt 16år) om å sitte barnevakt. Han er overhode ikke vant med barn, men kjenner babyen (hun er 5mnd) min litt. Hun skal sovne før jeg går og tenkte å vær borte noen timer. (kanskje 1glass vin og være hjemme rundt 1). Tror dere han er for ung til å passe babyen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si at det kommer helt an på gutten... Er han er ansvarsfull gutt? Er et stort pluss at han kjenner henne da.Og ikke minst at hun kjenner han...

Skrevet

aldersmessig synes jeg ikke at han er for ung nei, men som 16år trenger ikke alle gutter å være så moden:) men du kjenner jo gutten nok til at du spurte han - hadde du egentlig følt at han ikke var moden nok, hadde du sikkert ikke spurt i det hele tatt:)

Skal du veldig langt unna da?Er jo bare for han å ringe om det er noe!

Skrevet

ca. 20 min med bil. Og babyen skal jo sove, det var derfor jeg spurte han. (han har også passet henne 1time på dagtid i sommer, og det gikk greit, hun var våken også), men han kan jo ringe viss det er noe, og da kommer jeg bare hjem.

Skrevet

koa deg du - går nok helt fint!

Skrevet

Det går kanskje også an å alliere seg med en nabo dersom det skulle skje noe som gutten evt ikke takler og du ikke får løst via tlf. (tviler på det da, men godt å ha den ekstra sikkerheten i bakhånd)

Synes du skal dra bort og kose deg jeg ;)

Skrevet

takk takk. jeg gjør nok det. litt godt å komme ut og lufte seg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...