megogdetretrolla Skrevet 29. august 2008 #26 Skrevet 29. august 2008 Jeg er hysterisk redd for flaggermus! Og ikke særlig glad i fugler, får noia når jeg må gå forbi noen som mater duer eller svaner.
hit og dit Skrevet 29. august 2008 #27 Skrevet 29. august 2008 Haha, pyser!! Eller eg skal ikkje le så høgt, eg har mange irrasjonelle frykter - er redd fugler, særlig duer, for dei er så uredde sjølv. - eg går ikkje fra drikke som ikkje er transperent (melk spesielt), for eg er overbevist om at det kryper biller oppi - eg er redd for å gå i gater med få folk om natta/kvelden, men finnes ikkje redd ein mørk landeveg. - så har eg desse mammafryktene da, at nokon napper ungen og springer av gårde, at eg mister vogna og den triller foran bussen. Men slike katastrofetanker har kanskej dei fleste (førstegangs-?)mødre?
Slalotte Skrevet 29. august 2008 #28 Skrevet 29. august 2008 Jeg er REDD mugg og gamle ting.. Vet ikke helt hva det er, men tror det ligger igjen fra da pappa dreiv å tulla om at hvis noe ble gammelt så kom muggmonsteret fram når jeg var liten.. Så det er sambo som tar seg av sånne ting.. hehe.. Eller så er det jo kameraten min, han er LIVREDD for sauer.. hehe.. Og når han var her oppe sist så kjørte vi forbi en bil med henger FULT av sauer, han begynte skikkelig å grine.. Han så den skrekk filmen om sauer alene en gang, de har to store rotwilere og den ene hadde kommet inn på soverommet i mørket når han hadde lagt seg.. Da sto han klar med balltre.. hehe...
Gjest Skrevet 29. august 2008 #29 Skrevet 29. august 2008 en jeg kjente hatet klovner og var redd for klovner.. en voksen jente altså :-)
Hikken Skrevet 29. august 2008 #30 Skrevet 29. august 2008 Jeg er DRITREDD klovner! Ikke tull! Blir helt dårlig av dem! Holdt på å løpe ut av sirkeusteltet for to år siden da det kom en klovn for å tørke støv av hodet mitt".
Hikken Skrevet 29. august 2008 #31 Skrevet 29. august 2008 Henger meg også på den med vann ved fjellvegger og dype ankerkjettinger!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #32 Skrevet 29. august 2008 Jeg er livredd veps. Grusomt nå i år som det er så mange av dem. Har flere ganger tatt med meg lillegutt og lukket meg inne på boden mens mannen dreper vepsa som har kommet inn! Helt hysterisk, vet det er teit, men takler de bare ikke. Jeg har forbi mot edderkopper, slanger og andre ekle krypdyr. Jeg er livredd for krabber.
PopUp Skrevet 29. august 2008 #33 Skrevet 29. august 2008 Jeg blir litt småredd når jeg ser ubåter og store sånne grå båter/skip eller hva det er..... Sånn med masse greier på taket etc. Også liker jeg ikke sånne svarte store landemerker som står på holmer og skjær :-S
Hikken Skrevet 29. august 2008 #34 Skrevet 29. august 2008 Og Hufsa! Tør nesten ikke se på mumitrollet den dag i dag!
Fruen i huset Skrevet 29. august 2008 #35 Skrevet 29. august 2008 jeg har fobi mot edderkopper, og venninna mi ler av meg pga det ... hun har fobi mot mus, og den skjønner ikke jeg Kroppen min reagerer før jeg rekker å tenke dersom jeg ser en edderkopp. Hvis noen andre kan fjerne den, nekter jeg å røre den og slipper den ikke av syne før den er borte. Hvis det bare er meg der, vet jeg at jeg ikke kan slappe av før den er borte, så da stålsetter jeg meg og kverker den og danser grøsseoghyledansen i en halvtime etterpå ... URK (
Fruen i huset Skrevet 29. august 2008 #36 Skrevet 29. august 2008 også kan jeg plutselig bli livredd sosiale sammenkomster. Andre ganger elsker jeg det. merkelige greier
Dailis Skrevet 29. august 2008 #37 Skrevet 29. august 2008 Jeg ha fått god kontroll på redselen nå, men jeg var livredd glassbiter. Kan nok kalles en fobi:S Jeg har jobbet svært med meg selv for å kontrollere dette. Rimelig tåpelig. (barneskolelæreren vår fortalte at om vi fikk glassbit i feks hånda/foten ville den vandre til hjernen eller hjertet. Og så måtte vi lese en bok om en som døde av glassbiter som skjærte ham opp innvendig. Ikke bare jeg som ble skremt av det.)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 29. august 2008 #38 Skrevet 29. august 2008 Venninnen min er livredd duer. Litt morsomt for hun er en av de tøffeste jeg vet om. Driver med ski og vannsport bl.a. Men kommer det duer, da.... mamma er livredd katter. Og selvfølgelig elsker kattene henne..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 29. august 2008 #40 Skrevet 29. august 2008 Jeg har fobi mot edderkopper, kommer nok av at min mor har det også har hun overført det til meg opp igjennom årene.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 29. august 2008 #41 Skrevet 29. august 2008 jeg jobbet på restaurant og hadde en kollega med angst for frukt Kokkene elsket å gjemme frukt i hennes personalemat, hun ble helt gal.
Simbasa Skrevet 29. august 2008 #42 Skrevet 29. august 2008 Tantebarnet mitt på 3 år er skikkelig redd for at månen skal dette ned. Vi vet ikke hvor hun har det fra, men tror kanskje det kommer fra noe hun har sett på barnetv.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #44 Skrevet 25. juli 2018 Jeg er redd for fugler. Friker helt ut. Dukker og gjemmer meg. Måker og duer er de ekleste. Syns også rotter er ganske ekle. Brekker med når jeg ser halen. Anonymkode: 1e845...f5b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #45 Skrevet 25. juli 2018 På 29.8.2008 den 21.50, C&L snart m BaBy igjen skrev: jeg jobbet på restaurant og hadde en kollega med angst for frukt Kokkene elsket å gjemme frukt i hennes personalemat, hun ble helt gal. Det er mitt livs verste mareritt - å jobbe sammen med drittsekker. Anonymkode: 21b90...77a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #46 Skrevet 25. juli 2018 5 timer siden, Ullivhk skrev: Eg er redde for ost og våte grønnsaker Denne tråden er 10 år gammel Anonymkode: ef1ed...b07
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #47 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Denne tråden er 10 år gammel Anonymkode: ef1ed...b07 Og så? Anonymkode: 454fb...2f9
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2018 #49 Skrevet 25. juli 2018 Jeg har tryphofobi, fobi mot mange hull. Blir kvalm uvel og vil gråte. Helt latterlig🙄 men visstnok ikke så uvanlig, google den som vil😁 Anonymkode: 9bfb0...94c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2018 #50 Skrevet 26. juli 2018 Eksen til storebror var skikkelig redd for appelsiner. Anonymkode: 0d25e...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå