Stratos med 3 barn Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Venninna mi er redd for spurv. Skikkelig redd og det synes jeg er SÅ idiotisk og ganske morsomt Andre dumme ting å være redd for eller?
Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Edderkopper? Synes det er rart når folk er redd for katter jeg, inkludert kattunger.
Sivalur Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Hehe, spurv da! Jeg har en venninne som er redd for ballonger, hun får helt angst hvis hun ser en...
Lovemychild Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Nevøen min på 8 år er skikkelig redd for maur.
Lovemychild Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Glemte å si at en ungdoms kamerat av meg er skikkelig redd for dukker. Han sier de ser ut som døde barn.....huff...
Gjest Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Hehehe tanten min er også HYSTERISK redd for fugler sikkert stygt å le, men morro er det. Mamma har en frykt som jeg ALDRI har forstått meg på, hun er redd for sjøen! Jeg er oppvokst på sjøen nesten så for meg er det en sinnsyk redsel. Vi hadde to seilbåter da jeg vokste opp og den minste var 34 fot så det var ikke små skumle båter, og vi var aldri ute i skikkelig dårlig vær, stort sett innaskjærs osv men hun var stiv av skrekk nesten bestandig. Pappa var en dreven seiler også og vi hadde gode vester osv. Men liten robåt midt ute på et fjellvann for eks, det er hun ikke redd for i det hele tatt
Tre jenter søte små Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Jeg er skikkelig redd for måser Og her er det fullt av dem. Går store omveier når de har unger, hehe
Gjest Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Hehe, katter. Joda, skjønner at man kanskje ikke liker dem (type driter i blomsterbedet etc), men å være redd? *ler* Jeg er redd edderkopper og vet det er helt teit. Er vant til å bli ledd av, men for meg er edderkopper kjempeskumle.
Gjest Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Er ikke redd, men LIKER ikke instekter av noen sort.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Mannen min kan ikke høre at jeg synger/plystrer/nynner den triste karius og baktus sangen, men direkte redd blir han jo ikke ;o) Selv er jeg pissredd for vann der fjellet går bratt og høyt ovenfra og rett ned i vannet. Vet ikke hvorfor, og vet ikke akkurat hva som er så skummelt med det, men der bader ikke jeg! Og tang! *noia* Og så er jeg meeget skeptisk til store gravemaskiner, spesielt om de er i bruk/bevegelse. Tanta mi har angst for duer/måker. Kan ikke gå på noe torg noested hun uten å krøke seg sammen og nesten begynne å gråte, stakkars damen...
Gjest Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Jeg heller takler ikke vann ved foten på fjell og lignende om det var det du mente. Det er direkte dritekkelt.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Jeg var redd sopp da jeg var liten... er ikke det nå
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Jepp var det jeg mente ) Er jeg virkelig ikke den eneste altså? Aldri hørt noen som har delt "skrekken" min :oD Min strekker seg litt lengre også da, til å få noia av å bade fra båt og å klatre opp på flytebrygger, men det er ikke så ille at jeg ikke klarer det...
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 enig, synes sånt vann er skikkelig ekkelt selv. Får helt grøssninger av å se det. Samme med kjetting fra store båter som går laaaaaaangt ned til ankeret på havbunnen (kjørte rundt sånne da jeg var liten)
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 29. august 2008 #15 Skrevet 29. august 2008 Jeg er "redd" for snegler.. Sånne digre brunsnegler som florerer. Jeg blir fysisk dårlig og kaster opp om jeg skulle greie å tråkke på en. Ganske slitsomt når det er så mange av dem.
Silvia Skrevet 29. august 2008 #16 Skrevet 29. august 2008 Å fly, mens de ikker er det minste redd for å kjøre bil som jo er mye farligere.
skorpionfruen Skrevet 29. august 2008 #17 Skrevet 29. august 2008 Tre jenter.. jeg har også angst for måser. Fysj for noen ekle dyr og det er mareritt i tiden de hekker.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 29. august 2008 #19 Skrevet 29. august 2008 jeg er FAKTISK redd for klovner!!!! tørr ikke gå på cirkus....... venninda mi ler rått av meg! men jeg er faktisk redd altså.....
Gjest Skrevet 29. august 2008 #20 Skrevet 29. august 2008 Dere som er redd for edderkopper og hunder og andre "tullete" ting: vet dere hvorfor dere er redd dem/det? Jeg tror ikke jeg er redd for noe (bortsett fra ting man frykter skal skje med barna/famile osv). Er ikke redd slanger, liksom.
Gulosten™ Skrevet 29. august 2008 #21 Skrevet 29. august 2008 Hehe mye moro Min svigermor er redd for å ta ut penger med bankkort i minibanken!! Helt sært, har aldri opplevd makan.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. august 2008 #22 Skrevet 29. august 2008 Er ikke redd edderkopper..har fobi mot edderkopper..er ikke helt d samme..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #23 Skrevet 29. august 2008 Mamma mener min vannfrykt stammer fra en gang jeg så barnetv når jeg var liten. Jeg satt oppe i tvstua og hun var gått ned på kjøkkenet for å hente noe lørdagskos, tilfeldigvis mens hun var der var barnetv slutt og de "reklamerte" for noe anent program. Plutselig hører hun et skrik fra meg som virkelig går gjennom marg og bein, og da hun kom frem var jeg helt hysterisk. "Reklamen" hadde bestått i et skogstjern i skumring/kveldslys, og plutselig kommer Nøkken opp, dvs hodet og øynene, av vannet. Husker ingenting av denne opplevelsen selv...
Augustspire<3 Skrevet 29. august 2008 #24 Skrevet 29. august 2008 Liker ikke insekter av noen slag... Hater padder :-s
cherry coke Skrevet 29. august 2008 #25 Skrevet 29. august 2008 Er også redd fugler og spesielt duer! Får litt noia av drømmehagen, teletubbies og mummitrollene=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå