Gå til innhold

hvem er far!! Hyyyl

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt med 2 stykker og er litt usikker på hvem som er far. Jordmor mente sambo var far ut i fra hennes beregninger.. Jeg låg med han ene 21 april, jordmor sier jeg da ble gravid 7 mai.. Jeg hadde sex med sambo 29 april. Må legge til at det ikke er snakk om utroskap her. Er nå sammen med sambo igjen og vi er litt usikkert på hva vi skal forholde oss til.. Jeg har fortalt begge om dette i tillegg..

Fortsetter under...

jeg tror, jeg ville regnet sambo som far.. Hvis dere vil være sammen igjen altså!

Også må dere nesten bare ta det derfra, hvis du skal beholde det..

Han er jo da klar over at han kan ende opp som far for en annens barn, men hvis det viser seg å være hans vil han kanskje angre hvis han går?

Forresten, kjempe bra at du har sagt det til begge!! Det står det respekt av!

Ja, det var ikke det enkleste på jord, hormoner og nerver er ikke noe god sammenhengen. Ble rett og slett deprimert av å gå med den hemligheten at den måtte bare ut. Beholde skal jeg, har vel ikke store valget.. er i uke 19 nuh.. hehe. Jeg gleder meg uansett masse til den lille kommer til verden!

Hvis termin er riktig så må jo sædcellene til han andre ha overlevd i meg i 16-17 dager, har hørt at en uke er mulig, men mer enn det?? Sambo har gjort det tydlig at han ikke vil være far for noen annen sitt barn.. Er en ekkel situasjon, den andre personen er da min x.

Hei HI, jeg bare lurer på en ting: Jordmoren sa altså at du ble befruktet en uke etter at du hadde sex med nummer 2. Er du helt sikker på dette? Kan sædcellene virkelig leve så lenge? Grunnen til at jeg lurer er at jeg selv har to farskandidater. Han ene stemmer på en prikk med UL-termin, han andre hadde jeg sex med en uke før jeg i følge UL-termin ble gravid. Trodde jeg kunne utelukke ham, men kan tydeligvis ikke det... Trist. :(

Annonse

off.. gruer meg til utfallet av farskapatest.. håper, og håper at det er min samboer.... Typisk at man blir gravid da man har pause fra kjæresten og ikke vet om man skal forsette... Så ligger man med noen andre som man ikke vil ha barn med i det hele tatt... Jaja, nurket er jo mitt uansett da.. gleder meg <3

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...