Miniogmy Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 vet at dette kanskje bør stå i sex i svangerskapet avdelingen, men passer inn her og, så jeg tar sjansen! er det fler en meg med problemer når de har sex, i forbindelse med bekkenløsning?? jeg mener, viljen er der, nå går det mer på om det er praktisk umulig for meg.. frustrerende.. får "krampe" i de fleste stillinger, pga bekken og hofte, så lurte bare på om flere slet med det???
den3.jentapåvei Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg kan forsikre deg om at du ikke er alene med dette problemet. Vanskelig å finne en behagelig stilling og det fører som regel til at formen blir elendig ivertfall 1 dag i etterkant. En liten smule frustrerende.
malleleo<3 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 jeg har det og litt sånn, ihvertfall med høyresiden. fikk høre av ei at en burde ikke sprike når en har sex da i såfall:S men da blir det jo ganske vankelig å ha sex synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde ENDELIG se igjen i går. Er utrolig kåt til vanlig, og enda mere kåt når jeg er gravid, men har skikkelig bekkenløsning så sliter med å gå, stå, sitte, ligge, ja you name it.... I går måtte jeg bare rett og slett ha pikk, og lå i spoon, noe som er eneste stilling jeg har mulighet til å bruke om dagen, den gjør minst vondt, og da skrever jeg ikke... Var sinnsykt deilig (smertene ble "borte" i nytelsen av å endelig ha sex igjen). Problemet mitt nå da, hehe, er at dagen idag har vært enda verre enn vanlig (og vanlig her er ille). Så idag har jeg ikke klart noe som helst.... Men var verdt det da Men blir nok lenge til jeg får overtalt gubben igjen ja :/
Bekkenløsning Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Uff ja, sist uke fikk jeg en låsning i hofta på grunn av sex. Kiropraktoren flirte litt å mente at jeg måtte kanskje holde meg litt for fristelser i nærmeste framtid;) Jeg er i uke 35, så det går nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå