Trooghåp76 Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hei og takk for sist! Nå er jeg klar for nytt forsøk etter MA. Skulle egentlig reise nå men jeg har ikke fått tak i medisinene så da er jeg superklar neste gang jeg får mens. Har nå fått beskjed om å gå på bare sprøyter 150 IE i fem dager. Hva gjør de dersom det er flere modne folikker? Kan man få det omgjort til ivf? Noen som vet.. Ønsker alle lykke til. Har ikke vært her inne så mye fordi det ble for tøft.
Magstar Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Hei Jeg vet ikke helt hva du spørr om. Men jeg skal ta Gonal-f 150ml og starte i dag. Hadde SA for en mnd siden, føler meg klar. Har god tro på at dette skal gå bra. Hvor langt var du på vei? Skal du på insemasjon(he he.. klare ikke stave i dag)?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Har virkelig medfølelse med deg som måtte gjennomgå MA, vet bare så altfor godt hvor vond den opplevelsen er.. Jeg klarte heller ikke å være aktiv her inne rett etter MAen , måtte ha litt tid til å fordøye.... Men vi kommer oss gjennom det, og de første ukene er de verste. Godt å høre at du nå er klar igjen:-) Angående spm dine så kan jeg ikke svare så mye, bruker du Nordica? Kan du ikke bare sende en mail å spørre? Selv bruker jeg Stork, vet de har en maks grense på tre follikler over 15mm. Er det flere må en stå over til neste syklus og redusere på hormonstimuleringen. Lykke til videre Timone ) Det er også en egen tråd her for oss som har mistet og prøver igjen, titt gjerne innom der, Klem
Trooghåp76 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Takk for svar. Jeg bruker Nordica. Var 14+6 da den lille døde. Det jeg lurer på er dersom det er feks 6 folikker hva skjer da med de resterende fordi har forstått det slik at det er en grense på tre. Skal sende de enda en mail og se om jeg blir litt klokere.
Trooghåp76 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 Hei Skal du bruke de mange dager? Det er det samme som jeg skal bruke fra dag 5 og i 5 dager. Skal på inseminasjon ja. Se svaret lenger ned. Bruker du Nordica? Kommer meg ikke inn på min side så får ikke kontrollert eller slettet noenting. Skal opprette en ny profil her. Lykke til!!
Storkfrøken69 Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Hvis du bruker Nordica, har jeg hørt at de stikker de hull på de overflødige folliklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå