Mollybegolly Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Har dundrende hodepine (har heist skuldrene for mye) og vurderer å ta en tablett - noen som vet om dette er forenelig med amming?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Ta en tablett du, ikke farlig. Viktig å drikke mye vann da man ammer også.
Mollybegolly Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Takk for svar - typisk at jeg fant pakningsvedlegget nå nettopp, iflg den er det ikke sannsynlig at paracet har innvirkning på barnet, men man skal likevel rådføre seg med legen hvis bruk ved amming (!). Jeg tok en, jeg.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Det er ikke farlig med paracet, selv hadde jeg brystbetennelse i nesten 3 mnd og tok Pinex Forte som er mange ganger sterkere. Dette var seff i samråd med lege, hadde det ikke vært for de så ville jeg ikke klart å amme til Lukas var 17 mnd. God bedring med hodet:-D
Mollybegolly Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Ai, det hørtes ikke godt ut! takk - tabletten virker, utrolig deilig når hodepinen forsvinner! Må skjerpe meg i ammestilling, det er nok spente nakkemuskler som gjør det vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå