Elin=) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Har akkurat kommet hjem fra fastlegen min, Erik Bugge Aase. Han har egentlig aldri likt at jeg vil gå till jordmor. Jeg er gravid i uke 36, og har egentlig ikke trives hos fastlegen min i det hele tatt.Jeg sa til han at jeg vil gå resten av tiden min hos jordmor, og at han ikke behøvde å sette meg opp på en ny time, fordi jeg føler jeg får bedre informasjon ang svangerskapet hos henne.Jeg har tatt blodprøver ang lavt stoffskifte hormon, han sa at det hadde blitt lavere. men siden jeg ville til jordmor fikk jeg beskjed om at hun får ta seg av det så ble jeg nesten sendt på dør. Stoffskiftet mitt er nede på 9, ikke veit jeg hva jeg skal gjøre med det. Han sa ikke noe om det, vil jo gjerne ha behandling hvis det trengs. Han ble sur for at jeg har lyst til å gå til jordmor istede, men synest ikke det skal gå utover behandlingen jeg trenger. Noen som veit noe ang lavt stoffskiftehormon? Ble nervøs jeg nå..
elin og gutta;) Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 bytt fastlege! han hørtes uproff ut syns jeg. selvfølgelig er det nyttig for oss å oxo få samtaler med jordmor!!!
Elin=) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Det var det første jeg gjorde når jeg kom hjem. Sendte også inn en klage på han til kommunen. Kjenner jeg blir surere og surere jo mer jeg tenker på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå