Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min er hard i magen å virker ikke som det hjelper med malt. noen som vet om jeg kan gi sviske som en får kjøpt på glass. står at der er fra 4 mnd men babyen min er bare 3 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav min lille gutt svisker fra han var 3 mnd, og livet har blitt bedre etter at vi gav ham sviskermosen. malt hjalp ikke her heller nemlig. Vi tok også en tur til osteopat og han har ikke hatt magetrøbbel en eneste gang etterpå.

Vi gav 2-3 ts til og begynne med, og øker/minker denne dosen etter behov. har ikke gitt mos på 2 dager nå, men magen er like fin enda og avføringa kommer gjevnlig uansett.

Skrevet

vi har gitt gutten vår sviskesaft i ca to uker no.. han e tre måneder og en uke idag...var helsesøsteren som sa at vi kunne gi d til han.. så d går nok sikkert greit...

du som hadde vært til sånn osteopat... kossn kom dokker på d.. og ka skjedde når dokker var der?.. var det dyrt osv... vi har måttet begynne å gi laktulose hver dag pga fordøyelsesplager hos lillemann, så hadde vært topp hvis vi kunne gått til noe behanling sånn at han slapp det...

Skrevet

jeg tok kontakt med en naprapatklinikk, og da fikk vi time hos denne osteopaten som jeg ikke ante noe om hva kunne eller ikke. Men en osteopat har 5 års utd. som fysio + 3 eller 5 års spesialiserings utd. innen osteopati. De trykker på punkter i hele kroppen til mini for å finne evt spenninger i kroppen og løse opp disse. Bruker ingen form for "tvang" i form av knekking osv (som han sa det selv) Timen varte 45-50 min og etter bare 10 min hadde mini her fylt opp bleia!!! å da hadde jeg akkurat skifta en bæsjebleie 1 time før! Vanligvis gikk det 2 dager mellom hver bæsjebleie, men i løpet av dette behandlingsdøgnet bytta vi 4 bleier med ymse innhold, og gjett om mini var fornøyd da!?! har sovet godt om natta også etter dette, så vi anbefaler det på det sterkeste. Kosta 600,- her ihvertfall, og jeg hadde glatt betalt mer og ikke nølt med å dra tilbake for evt fler behandlinger!!

Håper dere får den samme effekten som vi opplevde om dere velger å prøve. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...