Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp, håper på godt vær så vi kan være i hagen hvis ikke får vi holde oss inne.

Siden jeg har barn i bhg og på skole drar jeg gjerne i gång treff litt tidligere enn dere med ett barn og sove mulighet på morgenen foretrekker, men det må dere tåle;)

Vi gjør som sist, og som hos Frustrand. Alle tar med litt til felles bord....

Dere er jo så gode på pastasalater, lefseruller etc....nan, nam...

Kvikklunsj stiller med muffins regner jeg med, siden hun er god på baking...

Hehehe....Jeg liker å skape skyhøye forventninger til dine bakevarer ;)

Frustrand Kicker ass når det kommer til paibaking

Gro lager supre lefser men vi har dyr i hus, så det spøker vel for dem. Men om jeg ikke husker feil er A mammam til Andreas og god på lefselaging.

Katie77 har en mann som er bedre enn de fleste på kjøkkenet, og bortskjemt som hun er disker nok han opp med en herlig rett

Ronja, har ikke sett deg i det siste men må si at salaten din var jo en opplevelse...

Fruktsaalaten til Nekiam er utrolig god

Punch, var det du som laget den gode pastasalaten hos Frustrand sist??

Uansett...

Mange flinke mammaer med gode ideer der ute, men skulle ting skjære seg og man ikke får ordnet eller handlet noe så går det finfint og komme tomhendt også:)

Vel, mange retter glemt og navn ikke nevnt men det får dere tilgi meg. Ta kontakt og si om dere kommer, om/eller hva dere tar med. Har kaffemaskin så kaffe for dem som liker slikt, ellers er det te, saft, vann etc.

Vi ser an hvor mange vi blir, i forholdt til hva vi evnt trenger av baguett, brus etc...

Håper mange kan komme:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138566872-spleiselunsj-hos-vipspips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhå dette hørtes jo super koselig ut! Lillemor og jeg kommer med muffins. Hvis jeg loddet stemningen riktig i dag på Sognsvanntur, så var folk åpne for ymse godt i en muffins, slik at jeg skal sørge for rikelig med det søte til kaffe'n.

Vi gleder oss.

I&I

Det er alltid veldig hyggelig med treff, så Ola og jeg kommer. Vi drar mest sannsynlig til det store utlandet senere denne uka, så da må vi benytte sjansen til å være sosial med andre babyer og mammaer.

Jeg tar med salat. Mulig jeg "stjeler" den fra Ronja men da får vi gjøre opp om det senere :o)

Annonse

Jeg ska först till helsestationen. o sen funderer jeg över om ikke storebror ska ha fri den dagen så han o jeg o syster kan gå o se

Wall-e. Vi får se om vi kommer. Jeg vet ikke ennu hur jeg ska gjöre.

Annars får det bli en annen gang

Marie

Hei C

Håper det er bra nmed deg å familien:-) Vi har sååå lyst at komme,men vi har babysvømming klokken 11 på mandager. Vi skal prøve å få pappa at kjøre oss til deg etterpå, men kan hende vi kommer sent. Da får vi i vart fall sagt hei.

Klem

Annonse

Vi kommer en tur, men mulig 11 er litt i tidligste laget for oss, hihi... Lillemor sover så godt om dagen så da benytter mor og sjansen til å hvile litt :)

(dvs, bare vent.. nå går det sikkert troll i ord, så våkner hun 0630..)

Sees flickor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...