2nj♥ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Er det noen som syr liftgardiner og helst med lystett stoff bak? Jeg er helt håpløs på symaskin selv, så må kjøpe en plass!!
It's all about me Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Foretninger som selger gardiner pleier å ta bestillinger på dette. Iallfall Princess. MEN det er steindyrt å få det spesialsydd, jeg slo det fra meg med en gang de regnet på prisen for meg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Princess (tidligere Bomax) har kontakt med systuer, og det kan være billigere å gå direkte til systuen enn via Princess (da skal du jo helst ha kjøpt stoffet der også). Ellers er det jo endel folk som tar oppdrag men ikke reklamerer så veldig for seg selv så går jo an å høre litt med venner og kjente også. Bor du i Stavanger kan jeg anbefale et par )
2nj♥ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Hehe, det hadde vært bra, men jeg bor nok altfor langt unna Stavanger Får prøve å høre litt rundt da!
Gjest Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 På Maxbo i Oslo (Vækerø/Alna) og på Maxbo i Hamar kan du få sydd liftgardin av stoffutvalget de har. Koster ca 1200 kr for søm med foring i st 100-150 bredde. Stoffpris kommer i tillegg da. Litt dyrt... :/ men ikke urimelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå