Gå til innhold

Mange gravide fra sunnmøre her?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også relativt nygravert og lurer på det samme. :-)

Kommer fra sula og kjenner ingen andre i nærheten som er like langt på vei (7-8 uker ca). Naturlig nok, siden de fleste holder det hemmelig enda, he he.

Har lurt litt på dette med BIM treff, om jeg skal tørre å gå om jeg får sjans. Er det en gruppe som er lett å komme inn i, eller en sammensveiset gjeng? Er det litt tidlig av meg å gå på slikt treff når jeg bare er så kort på vei? Kanskje jeg lurer meg med en gang, hadde vært kjekt, tror jeg!

Hei=)

ville bare fortelle at gruppa på treffet er en veldig varierende gruppe. alle er velkommen. de på gruppa er åpensindige.

jeg selv har fått baby, så dere treffer ikke meg selv om det er jeg som setter opp treffene.

etterhvert som de på bim treffet får baby er det ordnet slik at det er dannet et nytt treff for de som har fått, babytreff. det er samme folkene som fra lyspunktet, dere hopper bare over til 12 treffet i stedet for 19 treffet=)

terminene er spredt blant de som er på lyspunktet. det er terminer helt frem på nyåret=)

det er ikke noe galt i å komme tidlig i svangerskapep. det er bare hyggelig! dessuten treffer dere andre som er gravide, og det er lett å få kontakt innad.

lykke til alle sammen=) håper vi ses på babytreff når den tid kommer;)

Annonse

Hei! Gravid i uke 21, termin i januar! Bor i Ålesund by. Er i full jobb, men er klar for å finne på noe når jeg kan. Mange som har tenkt seg på neste møte på Lyspunket? Kunne tenkt meg dit engang, har desverre ikke hatt muligheten ennå. Noen flere "ferskinger" som kunne tenke seg det?

Eg bur i Langevågen og har termin 11. oktober og bare sovidt vert innom treffet en gong før. Rekna med at alle som var der då har født no. Men eg tenkte å prøve å komme meg på treff no på onsdag. Kjekt om fleire nye kjem også, uansett termin! :o)

Sjåast på Lyspunktet! :o)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...