Gå til innhold

What to do???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

jeg vil helst være anonym, hvis noen vil legge ut dette på skravle er jeg glad for det.

Jeg er sykemeldt pga personlige problemer (angst, depresjon, utbrenthet, alt henger jo sammen...) Legen sa jeg skulle ta noen uker til å hente meg inn igjen etter lang tid med mye bekymringer (spesielt etter at jeg ble mamma). Han mente jeg kunne utvikle fibromyalgi dersom jeg lot psyken gå innover i kroppen.

På jobben vil jeg ikke fortelle den opprinnelige årsak. Jeg har sagt at det er noe fysisk, men nå maser de og spør og jeg føler meg svarskyldig. De skal ha meg med på det ene og det andre og jeg orker det rett og slett ikke. Jeg er sliten og gråter lett, jeg må sove 10-12 timer i døgnet og ja, jeg har det ikke helt lett i huet. Jeg går jevnlig til samtaler med fastlege (flink!) som jeg har gjort nesten ett år.

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med jobben! Jeg har vært sykemeldt 2 uker og vet ikke hvor lenge jeg blir værende det. Men de forventer vel at jeg skal delta på møter, kurs o.l.? Jeg syns det er svært vanskelig for tiden.

Så, jenter, vet dere råd? Da hadde jeg blitt glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde at så lenge du er sykmeldt har de ikke lov til å "presse" deg til å være med på kurs og møter og sånt.

Så selv om du føler det forventes ville jeg sagt at "Det har jeg ikke mulighet til, siden jeg er symeldt"

Skrevet

Vennen... Du må si ifra at du ikke kan være med på de tinga iom at du er sykemeldt. Maser de for mye får du heller komme på besøk til oss,for da kan du i hvertfall ikke gå på kurs og møter osv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...