lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 Hva skjer lissom? Man hører om folk som er litt ekstra hissig eller griner mye når de er gravide. Har igrunn hatt litt sånn grineperioder jeg og, men det har helst vært når jeg er sliten. Den siste uka har jeg fått så lættis av INGENTING. LO og lo av min kjære sambo som hikka kjemphøyt, sånn man gjør når man drikker kald brus litt for fort. Lo sikkert i 10 min av det og klarte ikke stoppe. I går mens jeg snakka med mamma på telefonen, kikka jeg ut vindu og der så jeg sambo prøve å bære med seg en bunke på 10 planker. Det så ut som han sleit veeeldig, og jeg knakk sammen i latter. Måtte bare avslutte samtalen med mamma for jeg klarte virkelig ikke stoppe å le. Og etter vi hadde lagt oss i går kveld klødde jeg i nesa og så kom det en rar lyd og da begynte sambo å le masse, og så begynte jeg og da klarte jeg ikke å stoppe. Følte meg nesten full evt overtrøtt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138566280-skal-si-hormonene-tar-av-for-tida/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå