2 prinsesser Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg har til nå hatt hatt heldress pysjamas, men er redd for å kle henne for mye. hva har dere på de?
snart mor til 3 Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 det kommer an på hvor i landet du er og temperaturen som er på soverommet. I sommer har jenta vår kun ligget i bodyen sin. dette fordi det hra vært varmt og hun har sovet med oss. etterhvert som temperaturen ahr sunket startet hun å ligge i body og strømpebukse. nå er det body og hel pysjamas som er greia
anette&tutta mari :) Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 vi har ca 18 grader på soverommet om natta nå, litt varmere når vi legger oss. Har hatt hel pysj på jenta vår nå de siste ukene. Hun er god og varm:D
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Vi har bare brukt body, enten lang arm el kort.. Ligger i vår seng, og som regel med min dyne. Og kan kjenne at ho er varm. Sola steiker på sove rommet vårt hele dagen så det er varmt der.
Lille Lu Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg har også på pysjamas til vesla på 3 uker. Tror det er passelig iallefall på vårt soverom. Men jeg har vært litt i tvil fordi jeg tror dyna hennes er ganske varm, så jeg pakker ikke den tett rundt henne, men litt ned på brystet liksom.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Jenta vår er to mnd og hun sover i pysjamas. Er ganske kaldt på rommet vårt for sola kommer ikke til der. Så på gradestokken (ute) i stad og her er det bare 8 grader nå brrrrrr! I sommer lå hun i body.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Minstemann på snart 2uker ligger i langarma body, men ligger på lammeskinn og har teppe og dyne over seg!! Han er veldig god og varm når vi tar han opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå