Gå til innhold

Hva slags vognpose bruker dere i Easy walker sky ?

Anbefalte innlegg

Hva slags vognpose bruker dere i Easy walker sky vogna?

Er det noen som har fotposen som tilhører vogna, isåfall hvordan er den?

Håper noen av dere kan svare :)

Jeg vet rett og slett ikke hva slags vognpose jeg skal kjøpe til denne vogna..

Fortsetter under...

Jeg har fleeceposen. Den er veldig fin å bruke hvis det er litt dårlig vær. Den er ganske stiv og har plass til teppe inni om det er ekstra kaldt. Jeg bruker den mer som en fotpose, eller sitteunderlag. Man kan ta av "lokket" slik at det kun blir et sitteunderlag.

Har sydd en pose selv med tynn dyne i som jeg har brukt på kalde sommerdager. Til vinteren har jeg en dunpose jeg kan bruke når det er ekstra kaldt. Ellers bruker jeg bare fleeceposen, synes den er kjempegrei. Jeg ville ha kjøpt en om jeg var deg:)

Jeg hadde Easywalker en uke så solgte jeg den så jeg fikk ikke prøvd vognpose nedi. Men Vosiposen har kommet med en kjempefin variant av voksiposen. Den heter Voksi Aktiv og er uten de vanskelig snorene (som har plaget meg lenge hvertfall..hehe)

En annen utrolig fin vognpose er vognposene fra Odenwalder. Lammy XL, Mucki, Holly og Eskimo. Odenwalder XL er den lengste av dem på hele 115cm og med lammeskinn inni =) Den er også vann og vindtett og har antiskli belegg bak posen, slik at du unngår at posen detter ned i ryggen. Noe vi ikke liker :) Posen har også snøring øverst slik at du kan "snurpe" barnet ditt god og lunt. De har tilbud på posen på www.barnashus.no til 1499,- men dette er ikke Lammy XL (den kan brukes opptil 3 års alder), det er Holly uten lammeskinn. Lammy XL får du kjøpt rimelig på www.lilleprinsen.no til ca 1800,- De koster ca 2500 på babyshop så her er det penger å spare =) Lykke til med valget ditt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...