Gå til innhold

Flere som prøver på nestemann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er inne i vår første prøveperiode, og jeg må si det er utrolig spennende! Det er helt rart å tenke på at jenta vår kan få en lillesøster eller lillebror om et års tid... Vi er veldig klar for dette, samtidig som det er veldig skummelt. Jeg tar meg selv i å lure på om vi tar oss vann over hodet nå - det er så trygt med et barn, og jeg ser for meg at det blir noe helt annet med to! At den lille familien vår plutselig skal bli større... Og så lurer jeg på om jeg kommer til å klare å bli så glad i en ny baby som jeg er i den lille jenta vår, hun er jo alt for oss og verdens hærligste!

Men allikevel vet vi at vi virkelig ønsker dette, og at de småkalde føttene våre sansynligvis bare er sunt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver ikke på en ny, men har allikevel vært i dine sko:)

Da eldstegutten min var rett over 1år begynte vi å prøve på nummer 2. Og nå sitter jeg her med to viltre krabater på 17mnd og 3 år.

De er veldig gode venner. Er veldig glad at jeg fikk to så tette. Med god hjelp av mannen har det gått veldig greit å ha to bleiebarn med helt forskjellig rutiner. Og jeg er selvfølgelig like glad i begge guttene mine.

Lykke til!

Skrevet

Heisann

Her så er nummer to et lite frø i magen :-)

Var med skrekkblandet fryyyyd at jeg fikk positiv graviditets test. Men nå som det er gått noen dager så gleder jeg meg bare mer og mer.

Når jeg spør Camilla om hvor bebien er så kikker hun under genseren min hehe....ikke så mye å se der enda da...er vel bare ca 5 uker på vei :-)

Camilla er vel litt over 2 år når hun blir storesøster :-)

Lykkt til med prøvingen :-)

Skrevet

Jepp, her prøver vi på nr. 4. Har tre gutter fra før, som er 7 år, 5 år og 20 måneder. Spennende tid - sluttet på pilla i slutten av juni, men foreløpig har ingenting skjedd. Kanskje denne måneden??

Skrevet

Jeg har en jente på 17 mnd og sitter her med 5 dager til termin med nr. 2. Var klar for nestemann men regnet vel ikke med å bli graivd 2 dager etter at jeg hadde begynnt å tenke på det hehe.....

Skrevet

Nummer 2 er allerede på vei. Nummer en er 17 mnd.

Skrevet

Er 23 uker på veg med neste lille snuppen.

"store"bror er 13 mnd så det blir passe tett dette her.

Gru-gleder oss skikkelig da det nok blir både givende og slitsomt.

Lykke til med prøvinga!

Skrevet

Er også 23 uker på vei med lillebror. Storebror blir snart 15 mnd. Blir spennende :)

Lykke til :)

Skrevet

Ja, vi er også begynnt denne mnd med prøving. Det er med skekk bladet fryd....for hva om vi tar oss vann over hodet.....men det skal nok gå bra....

Gjest ~Xmas08~
Skrevet

Er i uke 24 og gutten vår er 15,5mnd :) Gleder meg masse jeg:)

Skrevet

Vi har ikke riktig begynt å prøve enda, men har nettopp slutta med prevensjon, så det er jo en slags prøving likevel...

Vi har en på 15 mnd nå, og håper vi er heldige og slipper å vente så lenge på en til! :)

Skrevet

Vi har tenkt til å begynne prøvingen på nr 2 om et par måneder. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Skummelt dette her. Men ønsker at mini skal ha søsken. Tenkte ikke på at vi på en måte bare hadde sagt A, da vi fikk nr en..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...