Gå til innhold

"Mest sannsynlig en SA"?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg begynte å blø litt friskt blod om mandag.. Tirsdag var jeg på innvendig UL, og gynokologen trodde at det ikke var noe liv der inne. Blødde litt på tirsdag også, men de følgende dagene, så kom det ikke noe blod. Har ikke hatt smerter og har heller ikke blødd klumper.

Har tatt blodprøver, så får vel endelig svar til mandag..

Men er det normalt at en SA skal foregå så "normalt" og fysisk smertefritt? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om SA kan være fyskisk smertefritt. Jeg kan bare si hvordan det var for meg. Først begynte jeg å blø på lørdag. Bare litt rosa, og så brunt. På mandag begynte jeg å blø friskt blod. Onsdag var jeg hos ultralyd. Legen kunne ikke se at det var liv.Han holdt muligheten oppe for at jeg kunne være mye kortere på vei enn først antatt. Men hverken han eller jeg hadde mye tro på det. Til da hadde jeg ikke hatt vondt i magen. MEN natt til torsdag fikk jeg veldig vondt. Begynte å blø noe helt vannvittig. Måtte bare sitte på do og la det fosse. Da var det ikke tvil. Vondt og MYE blod. Og store klumper. (Sorry for ekle detaljer).Blødde MYE i et døgn, nå er det mer som en sterk mens. Men i mitt tilfelle var jeg altså ikke i tvil når først SA'en satte i gang. Men jeg merket ingen signaler på at det hadde vært dødt inni meg i flere uker. Ante fred og ingen fare.

Håper det går bra med deg! Lykke til på mandag! Føler med deg! Det må være tøft å vente så lenge med å få vite noe.

Skrevet

Hvor langt er du på veI? Hvis du er veldig tidlig i svangerskapet, så kan ikke gynekologen "tro" noe som helst når det gjelder liv der inne siden hjertet ikke begynner å slå før i 7. uke.

De aller fleste blør klumper, og får sterke menssmerter. Håper blodprøvene ser fra ut på mandag!! (regner med du har tatt to stk med to dagers mellomrom?)

Skrevet

Hi her!

Jeg var akkurat kommet inn i min 7.uke.

Er innmari spent på blodprøvene, selv om både samboeren min og meg har innstilt oss på det verste. Tok blodprøve tirsdag og torsdag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...