2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Blir litt usikker her merker jeg.. Er det meningen at man skal gi hipp 1 til barn som er 8 mnd gamle og får 4 faste måltider ved siden av ? Eller er det riktig at jeg gir hipp 2 ? Det står jo på pakken at det er som tillegg til annen mat, og det er jo det det er, eller ? Begynte med det igår så jeg kjøpte bare den det stod fra 4 måneder jeg..
silje-Thea 010108;) Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 da kan du nok fint gi hipp 2..den inneholder mer jern osv
Desembernisse Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Ble også litt i vilrede sist, og spurte på helsestasjonen om det var med hipp slik det er med NAN - at man skal bytte etter 4 mnd. Fikk da til svar at man trykt kunne bruke Hipp 1 hele mme perioden. Hipp 2 er en tileggserstatning som vist nok er mest beregnet på barn som er litt småspiste, eller spiser mer eller mindre kun annen mat. Fant også denne på nett: Det Du skriver är helt rätt. Hipp1 kan inte bytas ut mot HiPP2. HiPP1 är fullnäring och innehåller alla de livsviktiga näringsämnen som en liten baby behöver för att överleva. HiPP2 är endast tillskottsnäring och skall ges till barn som redan äter annan mat. HiPP2 innehåller lite mer näring än välling och kan vara ett bra alternativ till de barn som inte äter bra. Det går mycket bra att fortsätta med HiPP1 hela den tiden babyn behöver MME. Soliga hälsningar Arvid Nordquist H.A.B Vet ikke om du ble noe klokere av dette. Sikkert ikke noe feil å gi hverken hipp 1 eller 2:)
2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 aha, ja men da gir jeg litt v begge deler jeg. hehe Får kjøpe hipp 1 etterpå, så får hun få det på dagen, så prøver jeg 2-ern på kveldenfor hun spiser så dårlig da, og det virker jo som de mener at den er mer mettende.. Skal jo ikke være så veldig greit da..
Nenya^juni2010 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Nei de mener ikke at den er mer mettende. Det de mener er at den ikke er fullverdig som erstatning, men heller kan bruke hipp 2 som drikke til måltider o.l.
2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 ahaaa.. Da gjør jeg det da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå