Trulte76 Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Min lille gutt på 10 dager han tisser seg våt om natta på samme side hver gang. han sover 3-4 timer. så i natt måtte jeg skifte nye klær og til morgenen når vu skulle stå opp var han våt igjenn. Jeg skiftet til større bleie men skjer det samme da også. Lurer på å kjøpe en pk med pampers og prøve..noen erfaringer?
2 tette - med flette Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Ville prøvd pampers ja. Jeg brukte pampers først men de skled ned av rumpa hennes, så jeg måtte bytte til libero og er veldig fornøyd.. Da passer sikkert ikke bleia til gutten din rett og slett
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg bruker Libero om natta og Pampers på dagen.Har opplevd så alt for mange ganger at bæsjen siler ut på sidene på pampersen Derfor bruker jeg ikke de om natta siden hver morgen når hun våkner er bleia stapp full av bæsj..
2 prinsesser Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 vi kan ikke bruke libero, bare lekker, så her går det i pampers, de holder tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå